Форум Запорожья

ZаБор - городской портал Запорожья
Текущее время: 23 май 2019, 02:08

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 95 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 14 мар 2019, 10:04 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
При начислении за потребленную горячую воду многим жителям Запорожья пришли платежки за потребленную горячую воду в размере от 1000 грн т более гривен по причине якобы несвоевременного проверки счетчиков учета горячей воды!!

А ТЕПЕРЬ ПОЧИТАЕМ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО !! ЗАКОН О МЕТРОЛОГИИ !!

4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну енергію і газ), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро- і газопостачання, якщо інше не встановлено договором, укладеним відповідно до законів, що регулюють відносини у сферах електроенергетики та газопостачання.
{Абзац перший частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}
Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну енергію і газ), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, покладається на суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро- і газопостачання. Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) покладається на суб’єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки.
{Абзац другий частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну енергію і газ) проводиться за рахунок тарифів на електро- і газопостачання або за рахунок постачальника послуг комерційного обліку. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".
{Абзац третій частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}

Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 



 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 14 мар 2019, 10:08 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 липня 2015 р. № 474

ПОРЯДОК
подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт
1. Цей Порядок визначає процедуру подання на періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію і газ, комерційних розрахунків за спожиту теплову енергію і воду (далі - засоби вимірювальної техніки), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку.
Дія цього Порядку поширюється на операторів зовнішніх інженерних мереж (суб’єктів господарювання), що здійснюють обслуговування засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду), суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро- та газопостачання для побутових потреб (далі - виконавці), а також споживачів відповідних послуг - фізичних осіб, співвласників багатоквартирного будинку, у власності яких перебувають засоби вимірювальної техніки (далі - споживачі).
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 880 від 24.10.2018}
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному у Законах України “Про житлово-комунальні послуги”, “Про метрологію та метрологічну діяльність” та “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 880 від 24.10.2018}
3. Періодичній повірці, обслуговуванню та ремонту підлягають засоби вимірювальної техніки, які введені в експлуатацію в установленому порядку.
4. Обслуговування засобу вимірювальної техніки здійснюється під час його періодичної повірки, якщо інше не передбачено нормативною документацією.
Подання засобу вимірювальної техніки на ремонт здійснюється на вимогу споживача або виконавця згідно з пунктами 7-17 цього Порядку, якщо інше не передбачено нормативною документацією.
Засіб вимірювальної техніки повинен подаватися на ремонт у місячний строк з дати отримання відомостей про необхідність його ремонту.
5. Порядок проведення періодичної повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, а також норми часу, необхідного для проведення повірки таких засобів, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності.
6. Оплата періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію і газ, комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду, здійснюється відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.
{Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 880 від 24.10.2018}
7. Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту інформує про це споживача шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 1 рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.
8. Споживач забезпечує у зазначений в повідомленні строк доступ представника виконавця до засобу вимірювальної техніки.
У разі неможливості споживача у зазначений строк забезпечити доступ представника виконавця до засобу вимірювальної техніки для проведення його періодичної повірки споживач не пізніше ніж за 10 календарних днів до настання такого строку інформує про це виконавця шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання виконавцем відповідної інформації.
Інший строк доступу до засобу вимірювальної техніки споживач та виконавець узгоджують, зокрема шляхом обміну листами.
9. Представник виконавця пред’являє споживачеві направлення, видане йому виконавцем, для проведення періодичної повірки або ремонту засобу вимірювальної техніки, а також у разі потреби демонтажу такого засобу.
Демонтаж засобу вимірювальної техніки проводиться представником виконавця виключно у присутності споживача та оформляється актом за формою згідно з додатком 2.
10. До початку демонтажу засобу вимірювальної техніки представник виконавця:
здійснює огляд засобу вимірювальної техніки щодо відсутності механічних пошкоджень та ознак самовільного втручання в його роботу;
перевіряє наявність та цілісність пломб, стан різьбових з’єднань, наявність відбитків повірочного тавра.
11. На час проведення періодичної повірки або ремонту засобу вимірювальної техніки виконавець встановлює тимчасовий засіб вимірювальної техніки.
12. Після демонтажу засобу вимірювальної техніки виконавець забезпечує його транспортування для проведення періодичної повірки або ремонту.
13. У разі проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки у місці його експлуатації демонтаж такого засобу не проводиться.
14. Після проведення періодичної повірки або ремонту виконавець у строк, зазначений в акті про демонтаж засобу вимірювальної техніки, забезпечує транспортування засобу вимірювальної техніки для його монтажу.
Транспортування засобу вимірювальної техніки здійснюється таким чином, щоб не вплинути на його метрологічні характеристики.
15. Споживач забезпечує у строк, зазначений в акті про демонтаж засобу вимірювальної техніки, доступ представника виконавця до місця монтажу засобу вимірювальної техніки.
У разі неможливості споживача у зазначений строк забезпечити доступ представника виконавця до місця монтажу засобу вимірювальної техніки споживач не пізніше ніж за п’ять календарних днів до настання такого строку інформує про це виконавця шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання виконавцем відповідної інформації.
Інший строк доступу до місця монтажу засобу вимірювальної техніки споживач та виконавець узгоджують, зокрема шляхом обміну листами.
16. Представник виконавця, який прибув для проведення монтажу засобу вимірювальної техніки, пред’являє споживачеві відповідне направлення, видане йому виконавцем.
Монтаж засобу вимірювальної техніки проводиться представником виконавця виключно у присутності споживача та оформляється актом за формою згідно з додатком 3.
17. Опломбування засобу вимірювальної техніки здійснюється представником виконавця у день його монтажу, про що зазначається в акті про монтаж засобу вимірювальної техніки.
18. Виконавець веде облік засобів вимірювальної техніки, щодо яких проведено періодичну повірку та ремонт.
19. Особи, винні в порушенні вимог цього Порядку, несуть відповідальність згідно із законом.

ЧИТАЙТЕ ВСЕ ВНИМАТЕЛЬНО !!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 14 мар 2019, 14:45 
Не в сети
Почётный ZаБорАвец III ст.
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 янв 2007, 16:33
Сообщения: 204
Откуда: ЗП
Спасибо! Жизненно. В платёжке за отопление дописана графа *ЦентрГВП* - 4 куба(жена прописана одна) по 80,74грн и сумма 316 грн. Горячая вода у нас через счётчик,но пользуемся ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО бойлером(тоесть считает счетчик ХОЛОДНОЙ воды) Уведомлений о необходимости поверки счетчика естественно не получали. Завтра зайду в теплосеть пошлю их гулять..всем советую.
Топикстартеру - респект. С утра думал,что я один заметил такую хрень..

_________________
Two wheels 4ever !!!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 14 мар 2019, 14:57 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
ОБРАЩАЮ ВНИМАНИЕ НА СЛЕДУЮЩЕЕ!!
7. Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту інформує про це споживача шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 1 рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.
Додаток 1
до Порядку

Споживач _____________________________
(прізвище,
______________________________________
ім’я та по батькові)
______________________________________
(місце проживання)
______________________________________
______________________________________

ПОВІДОМЛЕННЯ

Засіб вимірювальної техніки ________________________________________________
(найменування засобу)

підлягає періодичній повірці, ремонту (необхідне підкреслити) на підставі Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.

Просимо забезпечити ___ _________________ 20__ р. з _______ до _______ години допуск представника ___________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання)
до засобу вимірювальної техніки.
Телефон для довідок _______________.

_____________________________
(найменування посади
керівника суб’єкта господарювання) _____________
(підпис) _______________________
(прізвище та ініціали)

____ _____________ 20__ р.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 14 мар 2019, 20:47 
Не в сети
Почётный ZаБорАвец III ст.

Зарегистрирован: 21 июн 2017, 21:18
Сообщения: 230
Ранее, согласно действовавшему с начала 2016 года закону «О метрологии и метрологической деятельности» своевременная поверка и ремонт счётчиков холодной воды возлагались на поставщиков услуг водоснабжения, а средства на это они получали за счёт тарифов на воду.

Однако согласно новому закону «О коммерческом учёте тепловой энергии и водоснабжения», принятому в 2017 году, с 29 ноября 2017 года НКРЭКУ изъяла из тарифов на воду траты, связанные с ремонтом и поверкой приборов учёта воды. И теперь ответственность за своевременность проведения обслуживания (сюда входит и поверка) водяных счётчиков лежит на тех, в чьей квартире они установлены – то есть на их владельцах.

Все работы по поверке счётчиков должны проводиться специализированными организациями за счёт владельцев приборов.

_________________
Простите меня за глупые сообщения. Мне просто нечем заняться, я сижу дома на диване и пишу гадости.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 15 мар 2019, 09:47 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
Да это так - проверка за наш счет - но никто не отменял постановление КМ о том КАК НУЖНО ИЗВЕЩАТЬ О НЕОБХОДИМОСТИ ПРОВЕРКИ И ОБРАЗЕЦ ИЗВЕЩЕНИЯ О НЕОБХОДИМОСТИ ПРОВЕРКИ !!

А так получается поприсылали людям счета на 1000 до 2000 грн безо всяких извещений в нарушение постановления КМ по этому вопросу . так 1000 человек по 1000 грн - нахрена работать !!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 19 мар 2019, 22:32 
Не в сети
МегаПисец

Зарегистрирован: 11 окт 2016, 17:24
Сообщения: 51
Концерн «МТМ» закликає запоріжців своєчасно повіряти квартирні лічильники гарячої води

Аби максимально зменшити фінансове навантаження на сім'ї запорожців, Концерн "Міські теплові мережі" ("МТМ") саме в платіжках за лютий виставив рахунки на гарячу воду за нормою тим споживачам, котрі своєчасно не повірили свої квартирні прилади обліку.

«Лютий в цьому плані є найбільш вигідним для жителів Запоріжжя, - уточнює Світлана Суліма, керівник відділу збуту Концерну “МТМ”. - Адже норма споживання гарячої води цього місяця складає всього 3,9 кубометра на людину. Для порівняння, у березні ця норма б склала вже 4,34 кубометра. Також зауважу, що Концерн, починаючи з грудня 2018 року, тричі офіційно повідомив абонентів про необхідність повірити власні квартирні лічильники гарячої води».

Нагадаємо, що згідно із Законом України "Про метрологію і метрологічну діяльність" і "Правил надання послуг з централізованого опалювання, постачання холодної і гарячої води і водовідведення", інтервал між черговими повірками складає чотири роки. Після завершення цього терміну лічильники води підлягають обов’язковій повірці. А в разі ігнорування цієї вимоги після офіційного попередження, лічильник абонента знімається з обліку і розрахунок користування гарячою водою відбувається за нормативами водоспоживання і водовідведення.

Відповідальність споживачів за несвоєчасну повірку квартирних приладів обліку закріплена пунктом 2 статті 6 прийнятого ще 2017 року Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»:

- обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.

Адже в цьому Законі термін «обслуговування» вживається в такому значенні: обслуговування вузлів обліку - огляд, опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності), ремонт та заміна допоміжних засобів вузла обліку, а за згодою власника (співвласників) будівлі також охорона або страхування вузла обліку.

А вузол розподільного обліку, відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» - це вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів.

У рамках виконання прикінцевих і перехідних положень цього Закону, з тарифу на гарячу воду в Запоріжжі рішенням НКРЕКП було виключено повірку квартирних приладів обліку ще з 1 січня 2018 року.

Було до 31 грудня 2017 року

Відповідно до постанови НКРЕКП від 31 березня 2015 року №1171, до структури тарифу з централізованого постачання гарячої води, що надаються населенню Концерном «МТМ», входили витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку, у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу, транспортування та монтажу після повірки:
- за умови підключення рушникосушильників до системи гарячого водопостачання – 0,65 грн.
- за умови відсутності рушникосушильників – 0,60 грн.

Стало після 1 січня 2018 року

Проте постановою НКРЕКП від 28 грудня 2017 року №1536 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31 березня 2015 року N 1171», ці кошти були виключені зі структури тарифу.
"Варто наголосити на тому, що впродовж всього 2018 року Концерном "МТМ" проводилася активна інформаційна кампанія щодо своєчасної повірки квартирних лічильників гарячої води, - підкреслює Світлана Суліма. – На наш заклик тоді відгукнулася рекордна кількість абонентів – понад 23 тисячі запоріжців".

До уваги власників бойлерів!


Згідно з нормами чинного законодавства, у разі встановлення бойлера споживач зобов'язаний написати заяву, щоб розірвати договір з Концерном "МТМ" на постачання гарячої води. Надалі ця інформація передається до "Запоріжгазу", яким вже нараховуються додатково по чотири кубометри газу на кожного зареєстрованого в квартирі споживача (якщо в ній немає індивідуального приладу обліку газу).
«Адже за законом, якщо споживач не користується послугою гарячого водопостачання, то воду він нагріває за допомогою газу, наприклад, у виварці або відрі, - констатує Світлана Суліма. - Якщо про це казати в теперішніх цінах, то чотири кубометри газу по вісім гривень складатимуть 32 гривні на людину.
Для середньостатистичної сім'ї з чотирьох осіб - це 128 гривень на місяць, або 1536 гривень на рік.
Найчастіше запоріжці не звертаються до Концерну "МТМ" із заявами про розірвання договору з постачання гарячої води, а лише ставлять бойлери і передають нам так звані “нулі” за квартирними приладами обліку. Однак, якщо ці лічильники не повіряються по 8-10 років, то фізично вони можуть просто закиснути. І, теоретично, це цілком дозволяє безоплатно користуватися гарячою водою, приміром, недобросовісним абонентам.

При цьому в рахунках власникам бойлерів Концерн виставив вартість гарячої води за нормами споживання лише за один місяць. Якщо б ми це зробили від часу необхідності здійснення ними повірки квартирних лічильників, мова б йшла вже про заборгованості в десятки тисяч гривень».
Варто додати, що Концерном «МТМ» ще з 2018 року приймаються квартирні прилади обліку на повірку в кожному з районів Запоріжжя:

Олександрівський район - вул.Поштова 163, і вул. Св. Миколая,79-а;
Заводський район - вул.Фундаментальна, 3;
Комунарський район - вул.Парамонова,19 і вул.Новокузнецька, 12;
Дніпровський район – вул.Дудикіна, 11 і вул. Одеська, 12;
Вознесенівський район – бульвар Гвардійський, 137, Сталеварів,1;
Хортицький район - вул.Новгородська, 15;
Шевченківський район - Цитрусова, 9.

«Квартирні прилади обліку на повірку також можна приносити і безпосередньо до нас за адресою: вулиця Адмірала Нахімова, 4, - додає Ілля Рябець, начальник дільниці Концерну «МТМ». – Строки повірки квартирних приладів обліку складатимуть від двох до трьох діб».

Вартість предповірочної підготовки, технічного обслуговування та повірки одного квартирного водолічильника d 15 мм складає 78 гривень.

А вартість повірки водолічильника d 15 мм переносною установкою – 282 гривні.
Наостанок зазначимо, що в період виборів через маловідомі чи новостворені Інтернет-ресурси політики намагаються отримати політичні дивіденди вже навіть на темі повірки квартирних лічильників гарячої води. У Концерні "МТМ" наголошують, що Запоріжжя наразі входить до п’ятірки обласних центрів України, де цілий рік надаються послуги з централізованого постачання гарячої води. Окрім нашого міста, це лише Київ, Харків, Львів та Одеса. Тому закликаємо Вас гарячу воду споживати відповідально!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 20 мар 2019, 10:14 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
ЧИТАЕМ ВНИМАТЕЛЬНО !!!! ЗАКОН О МЕТРОЛОГИИ
Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну енергію і газ), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, покладається на суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро- і газопостачання. Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) покладається на суб’єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки.
{Абзац другий частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}

Т.Е - САМОСТОЯТЕЛЬНО ВЫ САМИ СНЯТЬ НЕ МОЖЕТЕ - ЗАДОЛБАЕТЕСЬ ПЛАТИТЬ И ОБЪЯСНЯТЬ ПОЧЕМУ ОН РАСПЛОМБИРОВАН - ТОЛЬКО ТЕХНИК ДОЛЖЕН РАСПЛОМБИРОВАТЬ !!
Да проверка за наш счет - но все остальное их работа!!
Вы обязаны их допустить для проверки - ПОЭТОМУ В ПОСТАНОВЛЕНИИ КБ И ПРИВЕДЕН ПРИМЕР ИЗВЕЩЕНИЯ В КОТОРОМ ОНИ ПРЕДУПРЕЖДАЮТ КОГДА И ЧТО ОНИ ДОЛЖНЫ СДЕЛАТЬ !!

НИ ПРО КАКИЕ ПЛАТЕЖКИ РЕЧЬ НЕ ИДЕТ В ПОСТАНОВЛЕНИИ КМ !!

ПРИ ЧЕМ ОТО СДЕЛАНО ТАКИМ МЕЛКИМ ШРИФТОМ ЧТО ЛЮДИ ПРОСТО ЕГО НЕ ВИДЯТ!!

Начальник отдела сбыта Сулима - просто очередной раз врет и перекладывает свои проблемы на население !!

Представляете сколько они срубят на этом незаконном действии ??

БУДЕТЕ МОЛЧАТЬ БУДЕТ ЕЩЕ ХУЖЕ - БЕЗНАКАЗАННОСТЬ ПОРОЖДАЕТ ВСЕДОЗВОЛЕННОСТЬ - ЭТО ПРО ЗАПОРОЖСКИЕ ТЕПЛОСЕТИ


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 00:07 
Не в сети
Заслуженный ZаБорАвец

Зарегистрирован: 03 дек 2009, 11:28
Сообщения: 658
Откуда: Зп
У меня до очередной поверки счётчика почти полтора года и мне все равно насчитали по среднему, мол у меня счётчик не поверен. Вообще охренели, завтра буду звонить узнавать


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 01:19 
Не в сети
МегаПисец

Зарегистрирован: 11 окт 2016, 17:24
Сообщения: 51
Дійсно, треба уважно читати Закон про Метрологію!
Зокрема, "покладається на суб’єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки".
Хіба Концерн "МТМ" здійснює ОБСЛУГОВУВАННЯ квартирних лічильників гарячої води?
Читайте уважно Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» - там все написано.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 09:51 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
НУ ТОГДА ОТВЕТТЕ УМНИК - ГДЕ ПРОВОДЯТ ПОВЕРКУ СЧЕТЧИКОВ УЧЕТА ГОРЯЧЕЙ ВОДЫ!!!?? ПРАВИЛЬНО В ТЕПЛОСЕТИ!!!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 10:40 
Не в сети
Почётный ZаБорАвец III ст.

Зарегистрирован: 21 июн 2017, 21:18
Сообщения: 230
а теперь реальней посмотрим на всю эту ситуацию.

1. у кого субсидии, то тем придётся оплатить, т.к. лишат субсидии за долг и начать сейчас бодаться с теплоситями. (обращения, жалобы, ответы и т.д.) надо собирать пакет документов с обращениями.
2. у кого нет субсидии, то можно не платитиь, а в платёжках указывать в назначении, оплата за ...куб и за какой месяц. и начать бодаться с теплоситями, т.к. с мая пойдёт по закону пеня. хоть она и небольшая, но всё же есть.

и теперь переходим к концовке.
1. некоторым мтм пойдёт на уступки, особенно как выше писали поверка еще по срокам не настала.
2. остальных мтм, после обращений и жалоб пошлёт клиентов в суд, СОГЛАСНО ЗАКОНОВ УКРАИНЫ.

поэтому у кого субсидия, то придётся оплатить, что бы не лишили субсидии (срок 2 мес.) и ждать дальнейшей развязки или у кого есть бабки на иск и мозги, что бы не тратиться на адвоката, то идти в суд.
У кого нет субсидии - платить только по счётчику с обяз. указанием в назначении платежа, за что вы платите. и ждать развязки или идти в суд.

_________________
Простите меня за глупые сообщения. Мне просто нечем заняться, я сижу дома на диване и пишу гадости.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 11:13 
Не в сети
Заслуженный ZаБорАвец

Зарегистрирован: 03 дек 2009, 11:28
Сообщения: 658
Откуда: Зп
rmv писал(а):
НУ ТОГДА ОТВЕТТЕ УМНИК - ГДЕ ПРОВОДЯТ ПОВЕРКУ СЧЕТЧИКОВ УЧЕТА ГОРЯЧЕЙ ВОДЫ!!!?? ПРАВИЛЬНО В ТЕПЛОСЕТИ!!!

МТМ просто получили лицензию и проводят поверку, как доп услугу. Так само и другие частные конторы проводят поверку, но это же не означает, что и они должны бесплатно это делать


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 11:15 
Не в сети
Заслуженный ZаБорАвец

Зарегистрирован: 03 дек 2009, 11:28
Сообщения: 658
Откуда: Зп
В теплосетях сказали, что компьютер автоматом выставил счета по среднему практически всему городу и надо идти к ним в контору с паспортом поверки счетчика, они вносят в свою базу и начисления проходят по счётчику.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 12:05 
Не в сети
ZаБорАвец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2015, 10:01
Сообщения: 153
Инженер писал(а):
У меня до очередной поверки счётчика почти полтора года и мне все равно насчитали по среднему, мол у меня счётчик не поверен. Вообще охренели, завтра буду звонить узнавать

У меня такая же история. У них видите ли нет данных о том, что мой счетчик поверен, хотя они же гады сами снимали, проверяли, устанавливали и пломбировали счетчик. Пришлось ехать в отдел сбыта, показывать этим уродам ими же оформленные документы. Сказали, сделают перерасчет. Даже не извинились. Ну хоть высказал им, что думаю о их бл"дской организации. Какого хрена я трачу свое время, из-за того, что кто-то не выполняет свою работу?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 12:42 
Не в сети
МегаПисец

Зарегистрирован: 11 окт 2016, 17:24
Сообщения: 51
rmv писал(а):
НУ ТОГДА ОТВЕТТЕ УМНИК - ГДЕ ПРОВОДЯТ ПОВЕРКУ СЧЕТЧИКОВ УЧЕТА ГОРЯЧЕЙ ВОДЫ!!!?? ПРАВИЛЬНО В ТЕПЛОСЕТИ!!!

Відповідальність споживачів за несвоєчасну повірку квартирних приладів обліку закріплена пунктом 2 статті 6 прийнятого ще 2017 року Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»:

- обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.

Адже в цьому Законі термін «обслуговування» вживається в такому значенні: обслуговування вузлів обліку - огляд, опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності), ремонт та заміна допоміжних засобів вузла обліку, а за згодою власника (співвласників) будівлі також охорона або страхування вузла обліку.

А вузол розподільного обліку, відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» - це вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів.

У рамках виконання прикінцевих і перехідних положень цього Закону, з тарифу на гарячу воду в Запоріжжі рішенням НКРЕКП було виключено повірку квартирних приладів обліку ще з 1 січня 2018 року.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 12:42 
Не в сети
МегаПисец

Зарегистрирован: 11 окт 2016, 17:24
Сообщения: 51
Инженер писал(а):
В теплосетях сказали, что компьютер автоматом выставил счета по среднему практически всему городу и надо идти к ним в контору с паспортом поверки счетчика, они вносят в свою базу и начисления проходят по счётчику.

Около 10 тысяч человек получили счета за потребленную горячую воду в феврале с завышенными суммами. В «Индустриалку» обратилось несколько читателей, которые рассказали, что их счета отличаются от январских на 500-800 грн, хотя расход воды не увеличился.

В концерне «Городские тепловые сети» сообщили, что такие начисления были сделаны по общим нормам потребления горячей воды. Из 250 тысяч — 10 % потребителей получили такие платежки. Это те люди, которые своевременно не поверили приборы учета горячей воды. Проводить эту процедуру нужно каждые четыре года. В прошлом году, поверку счетчиков выполнили порядка 40 тысяч запорожцев.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 17:27 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
ПРЕДЛАГАЮ ЗАЩИТНИКУ ТЕПЛОСЕТЕЙ САМОМУ САМОСТОЯТЕЛЬНО СНЯТЬ ПЛОМБУ С ТЕПЛОСЧЕТЧИКА И ПОСМОТРЮ ЧТО БУДЕТ ПОТОМ !!!
ПОВТОРЮСЬ !!
ОБРАЩАЮ ВНИМАНИЕ НА СЛЕДУЮЩЕЕ!!
7. Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту інформує про це споживача шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 1 рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.
Додаток 1
до Порядку

Споживач _____________________________
(прізвище,
______________________________________
ім’я та по батькові)
______________________________________
(місце проживання)
______________________________________
______________________________________

ПОВІДОМЛЕННЯ

Засіб вимірювальної техніки ________________________________________________
(найменування засобу)

підлягає періодичній повірці, ремонту (необхідне підкреслити) на підставі Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.

Просимо забезпечити ___ _________________ 20__ р. з _______ до _______ години допуск представника ___________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання)
до засобу вимірювальної техніки.
Телефон для довідок _______________.

_____________________________
(найменування посади
керівника суб’єкта господарювання) _____________
(підпис) _______________________
(прізвище та ініціали)

____ _____________ 20__ р.


ТЕПЛОСЕТИ ОБЯЗАНЫ ПРИСЛАТЬ ИЗВЕЩЕНИЕ - ТОГДА БУДЕТ ВСЕ СДЕЛАНО ВОВРЕМЯ!!
Тогда потребитель сможет вызвать контролера - тот проверит пломбы - разрешит снять и потребитель сам понесет счетчик на проверку !!
БЕЗ ЭТОГО НИКАК!! ТАК НАПИСАНО ПОСТАНОВЛЕНИИ КМ - которое никто не отменял!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 21 мар 2019, 18:41 
Не в сети
Заслуженный ZаБорАвец

Зарегистрирован: 03 дек 2009, 11:28
Сообщения: 658
Откуда: Зп
rmv писал(а):
ПРЕДЛАГАЮ ЗАЩИТНИКУ ТЕПЛОСЕТЕЙ САМОМУ САМОСТОЯТЕЛЬНО СНЯТЬ ПЛОМБУ С ТЕПЛОСЧЕТЧИКА И ПОСМОТРЮ ЧТО БУДЕТ ПОТОМ !!!
ПОВТОРЮСЬ !!
ОБРАЩАЮ ВНИМАНИЕ НА СЛЕДУЮЩЕЕ!!
7. Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки....

Не в защиту защитников теплосетей ))), но это касается только тех, у кого поверка ещё не просрочена, в таком случае срывать самому пломбу чревато тем, что могут спокойно пересчитать по среднему за предыдущие годы. А если поверка просрочена ( а таких много, потому как никто за этим не следил), то можно спокойно самому снимать и нести поверять, а на установку уже выщывать, чтобы пломбу поставили.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 22 мар 2019, 10:04 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
ДАЖЕ ЕСЛИ ПРОВЕРКА ПРОСРОЧЕНА СНИМАТЬ НЕЛЬЗЯ - НАСЧИТАЮТ ПО САМОЕ НЕМОГУ!! СКАЖУТ ЧТО ВСЕ ЭТО ВРЕМЯ СКРУЧИВАЛ - НИЧЕГО ПОТОМ НЕ ДОКАЖИТЕ!!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 22 мар 2019, 11:46 
Не в сети
Залётный (ая)

Зарегистрирован: 22 мар 2019, 11:24
Сообщения: 1
Получается ситуация такая- концерн МТМ считает, что если счетчик не поверен, то его как бы нет и начисляет по норме. Т.е. при норме 3,7 кубометра на человека можно воды лить сколько хочешь, хоть 10 кубов, ведь все равно показания счетчика не учитываются???
А теперь вопрос- почему эта вся история с неповеренными счетчиками не вылезла в феврале(оплата за январь), а именно сейчас, в марте, перед самыми выборами? Похоже на очередное, запланированное, разжигание страстей! Интересно, такая ситуация с начислениями только в Запорожье?
И вопрос номер два- а по факту что делать? Может кто-то из юристов-хозяйственников( не имеющих отношения к концерну МТМ) прокомментирует сложившуюся ситуацию.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 22 мар 2019, 16:34 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
Для начала кто руководит МТМ - выходец из Запорожстали .....
Второе - ЭЛЕМЕНТАРНАЯ БЕЗГРАМОТНОСТЬ - АВОСЬ ПРОЙДЕТ!!
Предствыте сколько люди заплатят лишнего !! И все из-за того что МТМ не выполняет свои обязанности - ГОРИСПОЛКОМ МОЛЧИТ - Потому что тоже из Запорожстали !!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 22 мар 2019, 16:57 
Не в сети
без статуса

Зарегистрирован: 21 апр 2016, 23:57
Сообщения: 3477
Не пониманию причин стольких криков.
В договоре четко обозначены сроки поверки. Если абонент во время не поверил счетчик - почему ему не начислять по среднему?
Я вижу следующие пути выхода из ситуации:
1 С момента просрочки поверки, производить начисление по среднему (либо остатки по дому)
2 Если при проверке счетчик проходит ее, или не проходит, но не по причине неверного подсчета - производить перерасчет.

ну придет к вам бумажка на 500грн, оплачивайте, если проходите поверку, делайте перерасчет. Будет висеть переплата, в чем проблема?

_________________
Поддерживаешь ЮВТ? Иди учить историю.
Нужны деньги и ты журналист? - Поддержи ТРЦ Фекальцева.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 25 мар 2019, 11:45 
Не в сети
ЧастоПисец

Зарегистрирован: 15 мар 2012, 14:14
Сообщения: 37
ВОПРОС В ЭЛЕМЕНТАРНОМ ИГНОРИРОВАНИИ ЗАКОНОВ -ВОТ И ВСЕ !
ДАЖЕ НЕ ИГНОРИРОВАНИИ А УМЫШЛЕННОМ НЕВЫПОЛНЕНИИ!!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: НОВЫЙ ОБМАН ОТ ТЕПЛОСЕТЕЙ НАСЕЛЕНИЯ ЗАПОРОЖЬЯ
СообщениеДобавлено: 25 мар 2019, 15:34 
Не в сети
МегаПисец

Зарегистрирован: 11 окт 2016, 17:24
Сообщения: 51
rmv писал(а):
ВОПРОС В ЭЛЕМЕНТАРНОМ ИГНОРИРОВАНИИ ЗАКОНОВ -ВОТ И ВСЕ !
ДАЖЕ НЕ ИГНОРИРОВАНИИ А УМЫШЛЕННОМ НЕВЫПОЛНЕНИИ!!


Вивчаємо матчастину!
Усі запоріжці, які навесні повірять власні лічильники – отримають від Концерну перерахунки.
Оскільки квартирний лічильник є власністю споживача, то він несе повну відповідальність за його утримання та експлуатацію.
Рішенням НКРЕКП, відповідно до перехідних і прикінцевих положень прийнятого 2017 року Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», з 1 січня 2018 року державну повірку квартирних лічильників вилучено з тарифу на гарячу воду у Запоріжжі.
Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» - державна повірка водомірів здійснюється раз на чотири роки.
Концерн «МТМ» зобов’язаний контролювати встановлені міжповіркові інтервали (п. 32 „Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення” затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630).
Упродовж 2018 року квартирні лічильники повірили понад 40 тисяч запоріжців.
Тим абонентам, які впродовж трьох кварталів минулого року ігнорували заклики Концерну, слідом за повідомленнями щодо необхідності державної повірки власних квартирних лічильників у платіжках за грудень та січень – у лютому 2019 року гарячу воду нараховано вже за нормами споживання та кількістю зареєстрованих в квартирі осіб.
Лютий в цьому плані є найбільш вигідним для жителів Запоріжжя. Адже норма споживання гарячої води цього місяця складає всього 3,9 кубометра на людину.
Хто з абонентів виконає державну повірку до кінця місяця – отримає в рахунках за березень 2019 року нарахування вже за показами власного квартирного лічильника гарячої води.
Упродовж весни відповідні нарахування Концерном будуть здійснюватися згідно п. 15 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”. А саме за середньомісячними показами квартирних лічильників абонентів за попередні три місяці (лютий, січень, грудень).
Наприклад: 4+3+2 = 9 кубометрів гарячої води. Ці 9 кубів ми ділимо на три місяці – і виходимо на середньомісячний показник у розмірі три куба.
Тоді як після проходження державної повірки запоріжцям будуть зроблені перерахунки за лютий, березень та квітень 2019 року, з урахуванням вже показів лічильників гарячої води.
У подальшому, інформування о необхідності державної повірки лічильників Концерном «Міські теплові мережі» буде здійснюватись в платіжках на сплату житлово-комунальних послуг.
Запоріжці можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію на державну повірку квартирних лічильників.
Приміром, вартість держповірки квартирних лічильників спеціалістами Концерну «Міські теплові мережі» з 1 березня 2019 року подешевшала зі 100 до 78 гривень.
Строки державної повірки лічильників силами Концерну складають від трьох до семи днів.
Для зручності громадян, заявки на опломбування квартирних приладів обліку гарячої води з 20 березня приймає «Контакт-Центр 15-80».
Також, в «Контакт-Центрі 15-80» повідомляються адреси в кожному з районів Запоріжжя, де саме Концерном «МТМ» приймаються квартирні лічильники на держповірку.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 95 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Зарегистрированные пользователи: Bing [Bot], Google [Bot]


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

Powered by phpBB1 © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Мобильная версия