Арт-мастерская Loft млинулица Серикова, 30,
+380 (93) 3131399
30 сентябряФестиваль равенства "Первый Фестиваль равенства в Запорожье в 2016-м, несмотря на угрозы и преграды со стороны радикально настроенных групп и отсутствие поддержки власти, собрал не менее двух сотен участников", - говорится в анонсе
"Собственно существования здесь ежегодной публичной платформы для всех людей, независимо от их сексуальной ориентации, национальной и гендерной идентичности является существенным шагом к качественным общественных преобразований и освобождения Запорожья от его собственных ярлыков« колыбели казачества »и« города металлургов ». А это - пространство для перезагрузки и создания современных смыслов, приближение к новому более открытого мира, в который рано или поздно трансформируется и запорожское общество.
Именно язык приближения - является темой фестиваля равенства и приглашает подумать над путями преодоления расстояния, возможности услышать и рассмотреть других, позволить своей и чужой инаковости находиться рядом, не пытаясь изменить, приспособить, удалиться, вычеркнуть, сховатись.Розмовляючы о приближении, мы будем пользоваться лексиконом визуального искусства, новой драмы и литературы ", - говорится в анонсе.
Вход бесплатный.
Фестиваль будет проходить с
16:00 до 23:00
АНОНС ФЕСТИВАЛЯ:
Let`s Queer – Let`s Art
начало в 16.00
Виставка українських художників в рамках Фестиваля Рівності є пропозицією до взаємного збагачення через досвіди інакшості. Історія англійського прикметника queer є власне прикладом успішної реалізації цієї стратегії. Слово, яке використовувалось як інструмент агресивного цькування гомосексуалів у гетеронормативному суспільстві кінця ХІХ сторіччя, у 1980-х рр. було апропрійовано гей-спільнотою як самоназву, з тим щоб позбавити його негативних конотацій, а отже і влади. А вже сьогодні ним послуговуються безвідносно сексуальної чи гендерної ідентифікації на знак свідомої солідаризації з усіма ненормативними практиками.
Українські художниці та художники повсякчас звертаються до досвіду соціальних груп, спільнот чи окремих людей, виключених із суспільних відносин фізично, політично чи символічно. Не в останню чергу це пов.язано з тим, що вони самі є виключеною групою та ледве не щодня стикаються з дискримінативними практиками в особистому житті. Однак у власних роботах вони радше зосереджуються не стільки на особливих потребах”, скільки на особливих можливостях, демонструючи спротив і винахідливість, що дозволяє не просто посунути наші уявлення про нормальність;, але й позбутися будь-яких клішованих визначень загалом. Врешті, художні практики не прагнуть до чіткого окреслення певної ідентичності й притаманних їй особливостей. Радше навпаки створюють простір, що сприяє впізнаванню себе в іншій чи іншому
Власне, інакшість, або квір є нескінченним джерелом можливостей, а мистецтво в цій ситуації є найнадійнішим союзником всіх насильницькі маргіналізованих соціальних груп, всіх чужинців та вигнанок. Мистецтво в цьому сенсі і є справжній квір, адже являє собою суспільну практику, що йде крізь суспільний консенсусу, не попри як побутова свідомість і не проти як політичний активізм, ба більше — спроможне перформотувати ідеї в практиці. Мистецтво, як і квір, може здаватися підозрілим та чимось неправильним. Мистецтво, як і квір, є процесом постійного переозначення власної ідентичності. Мистецтво, як і квір, уникає сталих визначень. Мистецтво, як і квір, це дієслово. Мистецтво, як і квір, це перформатив
===========================================================================
Між фемінним і феміністичним: українське сучасне мистецтво у період переходуначало в 17.00
Кураторка і публіцистка Інга Естеркіна працює у середовищі сучасного українського мистецтва і особливу увагу приділяє роботам і проектам художниць. За час співпраці з різними мисткинями Інга Естеркіна зробила висновок: зараз українське мистецтво перебуває на етапі переходу від жіночого до феміністичного. Ці процеси свого часу коментувала кураторка і арт-критикиня Люсі Ліппард.
Спробуємо відстежити цей процес на українському ґрунті і ми, знайомлячись із творчістю Марини Скугарєвої, Яни Бистрової, Тетяни Малиновської, Аліни Якубенко, з проектами Нуль без палички Духи і тварі в чорній траві” і, звичайно, повертаючись до основ арт-фемінізму.
===========================================================================
Іще не догоріла темнотаначало в 19.00
Іще не догоріла темнота ескіз вистави театру Запорізька нова драма за квір-п"єсами Олеся Барліга зі збірки Звірі подивляться замість тебе, яка побачила світ цьогорік. Герої у пошуку ідентичності переходять зі сцени в сцену, намагаючись розібратись в українській реальності з її фольклором, гастрономічними смаками та фейсбук-срачами
===========================================================================
Фестиваль короткого кіноначало в 20.00
Світ сповнений різноманіття, і життя у ньому не буває цілком передбачуваним. Людина може вважати, що питання якихось меншин її взагалі не стосуються. Аж раптом збіг обставин у мить викине з привілейованої більшості здорових і багатих. Чи дістане сил та сміливості впоратися з цим? Можна шукати допомогу у суспільства, та чи не марно? Воно вабить химерами традиційних цінностей, але справжня його традиція це насилля, приниження слабших. І якщо ти жінка, то це особливо погана новина.
Та суспільство теж не стале. Воно звикло визначати, як нас ідентифікувати, але ми завжди можемо поставити це під питання. Сьогодні ти можеш бути однією, а завтра стати іншим. І це теж виклик. Та врешті-решт і люди на узбіччі суспільних норм можуть отримати свій шматочок щастя. Навіть якщо і доведеться його вигризати з боєм. Можна досягти успіху і навіть надихати своїм прикладом інших. І світ змінюватиметься на краще.
Ці непрості теми у стрічках нашого фестивалю. Можливо, ви знайдете у них відповіді, а може, навпаки, вийдете після перегляду з новими питаннями та у будь-якому разі вони нададуть поживи для роздумів.
===========================================================================
Perfsect
начало в 22.00
Perfsect (Roman Linkov) - музикант і письменник, що наразі живе і працює в Запоріжжі. Він працює з різними музичними стилями, такими як електропанк, індастріал реп, нойз, хаус тощо.