Пишу под впечатлением- сегодня дождь закрыл все видимые ямы,и пару раз сегодня пришлось словить конкретные ямы..зубы клацали. каких только денег с нас не берет эта сволочная организация- толку никакого. пока не будет альтернативы на рынке ЛЮБЫХ услуг будем жить так хреново.Одни монополисты- Водоканылы,теплосети и прочие .. Вот читаю бодрый отчет с наглым названием- На що Укравтодор витратив мільярди залучених кредитів 04.03.15
Станом на початок року за валютним курсом 1$-16,1, 1€-18,2, кредитний портфель Державного агентство автомобільних доріг України нараховував близько 43 мільярдів гривень. Більша частина зазначених коштів – кредити МФО, запозичені на вигідних і багаторічних умовах протягом 2000-2012 років на відновлення декількох автомобільних доріг, що співпадають з транснаціональними коридорами. За їх рахунок було профінансовано та продовжує фінансуватися ціла низка спільних з МФО інфраструктурних проектів: Станом на початок 2015 року, непогашений залишок за позиками за цими проектами склав близько 22,5 млрд. грн.: 7,271 млрд. грн., 8,286 млрд. грн. та 6,957 млрд. грн. – відповідно. Ці зобов’язання Укравтодору будуть виконані у встановлені строки та у повному обсязі, адже більшість термінів погашення кредитів за угодами з МФО – в довгостроковій перспективі, а саме у 2019, 2022, 2025, 2030, 2035, 2038 та 2041 роках. Як відомо, сьогодні близько 90% автомобільних доріг України вже давно потребують проведення капітального ремонту чи загалом реконструкції, оскільки більша їх частина була побудована близько 30-40 років тому за технічними вимогами того часу та з розрахунку тодішніх навантажень. [i]За орієнтовними підрахунками спеціалістів галузі, для того, щоб привести існуючу дорожню мережу у належний експлуатаційний стан, необхідно 15 років, а також ритмічне фінансування в обсязі 40-60 млрд. грн. на рік. З огляду на те, що вже котрий рік поспіль видатків з держбюджету на розвиток дорожньої мережі, а саме проведення будівництва, реконструкції та капітального ремонту, не передбачається, а рівень фактичного фінансування робіт лише з експлуатаційного утримання становить не більше 14-37% від мінімально необхідної потреби, співпраця з МФО та іншими фінустановами залишається єдиним шляхом збереження та хоча б малої розбудови українських доріг.[i] Извините за объемное цитирование... http://www.ukravtodor.gov.ua/novini/%D1%81_na-shcho-ukravtodor-vitrativ-milyardi-zaluchenikh-kreditiv.html Писать ,и читать это одно- а ездить то как?! Все этим умельцам денег не хватает..воровали бы меньше. Из всего вышепрочитаного понимаю- никогда у нас не будет хороших дорог,пока не разгонят эту контору и не отдадут строить дороги хотя бы тем же китайцам.
_________________
Люди совсем забыли, что до появления интернета они иногда получали в морду за свои слова.
Все имена, фамилии, ники, даты и события упоминаемые в моих постах, могут быть вымышлены. Все совпадения с реально существующими - случайны.
|