КАРЛИК ВОЮЄ ПРОТИ ВЕЛЕТНЯ
РАДА УЖОРСТОЧУЄ ЗАКОНИ ПРОТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БІЛЬШОСТІ!
Верховна Рада України 04.03.2009 о 13 год. 57 хв. прийняла за основу один із двох проектів закону "Про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо відповідальності за злочини з мотивів расової, національної чи релігійної нетерпимості)". Законопроект (реєстр. №2281-1) розроблено народним депутатом Т.Чорноволом "з метою посилення кримінальної відповідальності за злочини, що вчинені з мотивів расової, національної чи релігійної нетерпимості". Зокрема, пропонується доповнити статті 115, 121, 122, 126, 127, 129, 300 Кримінального кодексу України новими частинами (пунктами), що встановлюють кримінальну відповідальність за вчинення цих злочинів. Отак історія дає поки сплячим слов’янам черговий іспит.
Але доречним буде розглянути почергово обидва проекти, щоб дізнатися про справжні наміри їх авторів та тих, хто за ними стоїть. Тоді яснішими будуть і прогнози розвитку подій на майбутнє.
КАРА ЗА «АНТИСЕМІТИЗМ»
Ось що написала у пояснювальній записці депутат фракції Партії регіонів Ганна Герман до свого законопроекту реєстр. №2281: «Метою законопроекту є встановлення адміністративної та кримінальної відповідальності за дії спрямовані на дискримінацію за ознакою раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, інших КСЕНОФОБСЬКИХ, АНТИСЕМІТИСТСЬКИХ ДІЙ ТА ПРОПАГАНДИ, а також проявів релігійної та національної нетерпимості.
Законопроектом пропонується доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення (КУпАП) статтями 173-3 – 173-8, які передбачають встановлення адміністративної відповідальності, за правопорушення пов’язані із вчиненням КСЕНОФОБСЬКИХ, АНТИСЕМІТИСТСЬКИХ ДІЙ та ПРОПАГАНДИ, А ТАКОЖ ПРОЯВІВ РЕЛІГІЙНОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ НЕТЕРПИМОСТІ. Досудове слідство в зазначеній категорії справ законопроектом пропонується надати слідчим органів внутрішніх справ».
Але саме бажання депутата ще не все. У Верховній Раді діє Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України, яке надає висновки на законопроекти депутатів. Ось висновок управління на проект Закону (реєстр. № 2281 від 27.03.2008 р.) Г.Герман: «Законопроектом пропонується доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) статтями 173-3 – 173-8, що передбачають встановлення адміністративної відповідальності за правопорушення, пов’язані із ВЧИНЕННЯМ КСЕНОФОБСЬКИХ, АНТИСЕМІТСЬКИХ ДІЙ ТА ПРОПАГАНДИ, а також проявів релігійної та національної нетерпимості, а також викласти у новій редакції статтю 161 Кримінального кодексу України (далі – КК) та доповнити даний Кодекс статтями 161-1 – 161-5, якими передбачається встановлення кримінальної відповідальності за порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або ставлення до релігії. Головне управління, проаналізувавши проект, не може підтримати його прийняття через наступні зауваження:
1. Вдосконалення чинних норм про кримінальну відповідальність, а також криміналізація певних діянь має здійснюватись НА ОСНОВІ ҐРУНТОВНОГО АНАЛІЗУ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ про вчинення таких діянь, кримінологічних досліджень, які доводять недосконалість існуючих норм і є обґрунтуванням криміналізації. У Пояснювальній записці до законопроекту ТАКЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВІДСУТНЄ. Сьогодні за офіційною статистикою Департаменту зв’язків з громадськістю та міжнародної діяльності МВС України НАША КРАЇНА, на відміну від інших держав (наприклад, Росії), НЕ Є ТАКОЮ, ДЕ ПРОЯВИ РАСИЗМУ, ШОВІНІЗМУ, АНТИСЕМІТИЗМУ СТАЛИ ПОШИРЕНИМИ, МАСОВИМИ ЯВИЩАМИ ТА НАБУЛИ СТУПЕНЮ СУСПІЛЬНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, ДОСТАТНЬОЇ ДЛЯ КРИМІНАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ ДІЯНЬ. Тому пропонована проектом ДОСИТЬ МАСШТАБНА КРИМІНАЛІЗАЦІЯ нових дій ВИГЛЯДАЄ НЕДОРЕЧНОЮ.
3. Законопроектом пропонується також доповнити статті 115, 121, 122, 125, 126, 127, 129, 178, 179, 180, 195, 258², 258³, 294, 295, 296, 297, 298, 300, 304, 436 КК новими частинами із зазначенням в якості кваліфікуючої ознаки мотивів політичної, ідеологічної, расової, національної або релігійної ворожнечі або відносно будь-якої соціальної групи і з встановленням відповідного покарання. На нашу думку, ця пропозиція ускладнить процес реалізації чинних норм кримінального права.
4. У Пояснювальній записці до законопроекту зазначено, що в ньому пропонується доповнити КК України статтями 161-1 – 161-5, якими передбачається встановлення кримінальної відповідальності за порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або ставлення до релігії, НАМАГАННЯ ВИПРАВДАТИ ГЕНОЦИД, ГОЛОДОМОР, ГОЛОКОСТ, ДЕПОРТАЦІЇ, ПОЛІТИЧНІ РЕПРЕСІЇ, ЗЛОЧИНИ ПРОТИ МИРУ І ЛЮДСТВА. Досудове слідство по зазначеній категорії справ пропонується покласти на слідчі органи внутрішніх справ. Також зазначено, що законопроектом пропонується доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення статтями 173-3 – 173-8, що передбачають встановлення адміністративної відповідальності за правопорушення, пов’язані зі вчиненням КСЕНОФОБСЬКИХ, АНТИСЕМІТСЬКИХ ДІЙ ТА ПРОПАГАНДИ, а також проявів релігійної та національної нетерпимості. Розгляд даної категорії справ пропонується віднести до підсудності суддів районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів, а повноваження щодо складання адміністративних протоколів надати органам внутрішніх справ.
5. Виходячи з зазначеного можна стверджувати, що даний законопроект містить недоліки змістовного та техніко-юридичного характеру, які виключають його прийняття.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні проект доцільно відхилити.
Керівник Головного управління В. І. Борденюк, Вик.: Н.В. Кідіна»
Як бачимо, зміст Висновку науково-експертного управління є саме таким тому, що він підписаний фахівцями, які є слов’янами, слава Богу!
Полностью читайте здесь:
http://forum.reactor.org.ua/archive/ind ... t-362.html
Смит рекомендую почитать весьма внимательно. Осилить непросто не обладая хотя бы минимумом юридических знаний, но все же написано доступно и выводы ясны.