Форум Запоріжжя

ЗаБор - міський портал Запоріжжя
Текущее время: 28 июл 2025, 02:32

Часовой пояс: UTC + 2 часа





Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 57 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Есть ли у Тимошенко юридические шансы ?
СообщениеДобавлено: 15 фев 2010, 19:25 
Непредвзятый анализ Закона "О выборах Президента Украины " дает все основания утверждать, что ЮРИДИЧЕСКИХ шансов выиграть дело в ВАСУ у Тимошенко нет. Почему? а вот почему:

Спор касается только вопроса процедуры оглашения протокола и подсчетов голосов в ЦВК на основании протоколов с "мокрыми" печатями. ВСЕ !!! Чисто процедурный спор.
Что имеем: Имел право ЦИК оглашать результаты выборов - имел. "Окрему думку" высказали Бютовские члены - высказали - но она не может быть оглашена. Решение приянто ЦВК при наличии кворума - да. Большинством голосов - да. Протокол все подписали - все. Жалобы в ЦВК поступили с нарушенипем срока, который не подлежит продлению - да - жалоба просто не рассматривается. Суды Львова и Симферополя принимали меры обеспечения исков путем запрета ЦВК оглашать результаты выборов - нет!

Стаття 84. Встановлення результатів виборів Президента
України

1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні протягом
десяти днів, але не пізніше ніж на третій день з дня отримання
всіх протоколів окружних виборчих комісій про підсумки голосування
в межах відповідних територіальних виборчих округів встановлює
результати голосування у день виборів Президента України, про що
складає протокол.

2. Відомості про підсумки голосування цифрами і прописом
заносяться до протоколу Центральної виборчої комісії про підсумки
голосування в день виборів Президента України. Відомості,
зазначені у пунктах 2-12 частини першої цієї статті, вносяться як
по кожному територіальному виборчому округу, так і сумарно по
загальнодержавному округу. Протокол про результати голосування у
день виборів Президента України зобов'язані підписати голова,
заступники голови, секретар та інші члени Центральної виборчої
комісії, які присутні на засіданні комісії. Зазначений протокол
засвідчується печаткою Центральної виборчої комісії. У разі своєї
незгоди з відомостями, що зазначені у протоколі, член комісії має
право викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається
до протоколу.

Непідписання або відмова у підписанні протоколу окремими
членами комісії не має правових наслідків для дійсності протоколу.

6. Повідомлення про результати голосування у день виборів
Президента України та про прийняте Центральною виборчою комісією
за підсумками голосування рішення, передбачене частинами третьою,
четвертою або п'ятою цієї статті, публікується нею в газетах
"Голос України" та "Урядовий кур'єр" не пізніш як на третій день
після підписання протоколу про результати голосування.

п. 16 ст 85 Закона О выборах президента:
Центральна виборча комісія на своєму засіданні на
підставі протоколів окружних виборчих комісій про підсумки
повторного голосування в межах відповідних територіальних виборчих
округів не пізніш як на десятий день з дня повторного голосування
встановлює та оголошує результати повторного голосування з виборів
Президента України, про що складає протокол.

Стаття 86. Офіційне оголошення результатів виборів

1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні оголошує
результати виборів Президента України, про що зазначається у
протоколі засідання комісії, із зазначенням прізвища, імені, по
батькові обраного Президента України, його року народження,
професії, посади (заняття), місця роботи, місця проживання,
партійності, суб'єкта висування.

2. Офіційним оголошенням результатів виборів Президента
України є оголошення головуючим на засіданні Центральної виборчої
комісії результатів виборів Президента України. Витяг з протоколу
засідання Центральної виборчої комісії про офіційне оголошення
Центральною виборчою комісією результатів виборів Президента
України є підставою для звільнення з роботи (посади), не сумісної
із зайняттям поста Президента України, та прийняття рішення про
припинення дії представницького мандата особи, обраної Президентом
України.

Стаття 87. Набуття повноважень Президентом України

1. Новообраний Президент України вступає на пост не пізніш як
через тридцять днів після офіційного оголошення результатів
виборів.

2. Новообраний Президент України набуває повноважень з
моменту складення присяги Українському народові на урочистому
засіданні Верховної Ради України.

3. Після складення присяги Центральна виборча комісія вручає
новообраному Президентові України посвідчення Президента України.


Розділ XII

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ СУБ'ЄКТІВ
ВИБОРЧОГО ПРОЦЕСУ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ
ВИБОРЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА
Стаття 94. Строки оскарження

1. Скарга, зазначена у статтях 91 та 92 цього Закону, може
бути подана протягом п'яти днів після дня прийняття рішення,
вчинення дії чи бездіяльності, крім випадків, зазначених у
частинах третій та четвертій цієї статті.

2. Бездіяльність, що може бути оскаржена відповідно до цього
Закону, вважається вчиненою в останній день строку, у який мала
бути, але не була вчинена відповідна дія.

3. Скарга щодо порушень, які мали місце до дня голосування,
може бути подана не пізніше часу закінчення дня, що передує дню
початку голосування.

4. Скарга щодо порушень, які мали місце в день голосування,
може бути подана до виборчої комісії, яка допустила порушення, не
пізніше закінчення голосування, а до виборчої комісії вищого рівня
або до суду - не пізніше двадцять четвертої години дня, наступного
за днем голосування, в порядку, встановленому цим Законом.

5. Строк подання скарги продовженню або поновленню не
підлягає. Зміна або уточнення вимог скаржника під час розгляду
скарги у виборчій комісії або в суді, викликані виявленням
обставин, невідомих раніше суб'єкту звернення із скаргою, не
вважається новою скаргою і не підлягає встановленим обмеженням
строків.

Стаття 96. Порядок і строки розгляду скарг

1. Порядок розгляду скарги виборчою комісією встановлюється
Центральною виборчою комісією. Розгляд скарг виборчими комісіями
здійснюється із запрошенням суб'єкта звернення із скаргою та
суб'єкта оскарження.

2. Днем подачі скарги вважається день фактичного отримання
скарги суб'єктом розгляду скарги.

3. Скарга, оформлена без дотримання вимог статті 95 цього
Закону, повертається суб'єктові подання скарги (представнику
юридичної особи - суб'єкта подання скарги) з відповідними
роз'ясненнями не пізніш як на наступний день після дня надходження
скарги, а подана напередодні, в день голосування чи наступного дня
- невідкладно.

4. Скарга розглядається у дводенний строк з дня її отримання,
але щодо порушень, які мали місце до дня голосування, - не пізніше
закінчення дня, що передує дню голосування, а щодо порушень, які
мали місце в день голосування, - не пізніше ніж за одну годину до
закінчення голосування.

5. Про час і місце розгляду скарги суб'єкт звернення та інші
заінтересовані особи можуть повідомлятися рекомендованими
телеграмами, факсимільними повідомленнями, засобами електронної
пошти. Допускається повідомлення суб'єкта звернення та
заінтересованих осіб про час і місце розгляду скарги по телефону з
фіксуванням такої дії службовою особою суб'єкта розгляду скарги
окремою письмовою довідкою, яка долучається до справи (протоколу).

6. Виборчі комісії, суди та правоохоронні органи організують
свою роботу під час виборчого процесу, в тому числі у вихідні дні
та в день голосування, таким чином, щоб забезпечити прийом та
розгляд скарг у строки та в спосіб, встановлені цим Законом.


Стаття 99. Оскарження у судовому порядку

1. Провадження в окремих категоріях справ у судах, а також
порядок розгляду та оскарження рішень визначаються Кодексом
адміністративного судочинства України з урахуванням
особливостей, передбачених цим Законом.

2. До суду можуть бути оскаржені:

4. Повноваження суду, встановлені статтею 117 Кодексу
адміністративного судочинства України (( ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПОЗОВУ), не можуть бути
застосовані судами щодо спорів, які стосуються призначення,
підготовки і проведення виборів Президента України.

5. Суд розглядає та вирішує адміністративні справи, визначені
цим Законом, протягом двох днів з часу закінчення голосування на
виборчих дільницях.

6. Позови, не розглянуті судом протягом терміну, визначеного
в частині п'ятій цієї статті, залишаються без розгляду.

Стаття 104. Особливості оскарження рішень, дій
чи бездіяльності виборчих комісій

1. Суб'єкт виборчого процесу має право оскаржити рішення, дії
чи бездіяльність виборчої комісії, окремого члена виборчої
комісії.

2. Рішення, дії чи бездіяльність дільничної виборчої комісії
та її членів оскаржуються до окружної виборчої комісії або до
адміністративного суду за місцезнаходженням дільничної виборчої
комісії.

3. Рішення, дії чи бездіяльність окружної виборчої комісії
або члена такої комісії оскаржуються до Центральної виборчої
комісії або до окружного адміністративного суду за
місцезнаходженням окружної виборчої комісії в порядку,
встановленому цим Законом.


5. Рішення апеляційної інстанції з виборчих спорів є
остаточним і оскарженню не підлягає. Рішення Вищого
адміністративного суду України щодо скарги на результати виборів є
остаточним і не підлягає перегляду в апеляційному чи касаційному
порядку.
-----------------------------------------------------------------------

Этот закон НЕ СОДЕРЖИТ положений которые бы запрещали ЦВК оглашать результаты выборов при наличии нерассмотренных исков в судах в пределах 10 дней после завершения выборов. Обеспечить эти иски и запретить ЦВК огласить результаты суды также не имеют права.

У Тимошенко и юристов из БЮТ нет шансов победить юридически.
Кроме цирка и демагогии по ТВ нечего будет показывать из Высшего Админсуда.

Пусть это станет финальным шоу памерадлово-белосердечного брастсва и отправятся на свалку истории.
Пусть патетично, зато готично))


Вернуться к началу
  
 



 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 14:49 
Суд заблокировал телетрансляцию – ТигрЮлю кинули

Есть один очень точный индикатор того, какое решение будет вынесено в Высшем Административном Суде Украины: покажут или не покажут это мега-шоу по телевидению.
Понятно, что его показ, с учетом артистических и риторических способностей Тимошенко, – это ей колоссальный плюс – создание общественного мнения, народная поддержка и проч., и проч.
Непоказ шоу – это недополученные рекламные деньги УТ-1 и 5 каналом и пропуск, видимо, самого зрелищного украинского телешоу 2010 года.


Но главное – это свидетельство того, что решение уже принято, и что оно – точно не в ее пользу.

Жаль, что в Украине соревнуются два человека, два клана, два аппарата для казни, а не две модели развития страны.
blogs.pravda.com.ua/authors/okara/4b7e6bf800c16/


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 15:14 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Решение было принято тогда, когда вместо 340 подали 87 и которые уже бюты проиграли. Юлька заведомо знала, что проиграет и хотела просто устроить шумиху, типа громаду поднять.
Чай не 4-й год, дураков нет.
А модель победившей силы очень хорошо просвечивается.
Будем долбить и требовать выполнения.

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 16:01 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Цитата:
Тимошенко не сказала в суде ничего существенного
19.02.2010 14:25

Юлия Тимошенко, выступавшая в пятницу в Высшем административном суде Украины, который рассматривает ее иск к ЦИК об отмене результатов президентских выборов, ничего не сказала по сути дела, считает депутат Верховной Рады из фракции Партии регионов Владислав Лукьянов.

Лукьянов отметил, что девять томов доказательств, которые суд принял к рассмотрению, «содержат дела, которые все уже проиграны в суде». «По сути дела она ничего не сказала, это все лишь амбиции проигравшего человека, к сожалению», - сказал Лукьянов РИА Новости в перерыве судебного заседания.



Источник: Украинские новости

"Не зьим так понадкусюю." Коробки у премьерки с макулатурой. :)

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 17:01 
Да простят мне модераторы, иначе его не накормишь.
Восток, раскро й рот:sad:


Позовна заява Юлії Тимошенко до Вищого Адміністративного Суду
Вівторок, 16 лютого 2010, 19:06
Версія для друку Коментарі 127

Вищий адміністративний суд України
Позивач: Кандидат на пост Президента України
Тимошенко Юлія Володимирівна
В особі представника: Довірена особа кандидата
на пост Президента України
Тимошенко Юлії Володимирівни
Портнов Андрій Володимирович
Відповідач: Центральна виборча комісія
Поштова адреса: 01196, м. Київ,
пл. Лесі Українки, 1
Телефон: 044 286 84 62
Електронна пошта: post@cvk.gov.ua
Третя особа: Кандидат на пост Президента України
Янукович Віктор Федорович
ПОЗОВНА ЗАЯВА
ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМИ ДІЙ, БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ТА РІШЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ВИБОРЧОЇ КОМІСІЇ, ПРО ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ВЧИНИТИ ДІЇ ТА ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ
(Разом із заявою подано додатки в 9 томів з доказовою базою - документами та відеоматеріалами)
І. Фактичні обставини справи.
07 лютого 2010 року відбулося повторне голосування з виборів Президента України. До виборчих бюлетенів для повторного голосування було включено Тимошенко Юлію Володимирівну (Позивач за цим позовом) та Януковича Віктора Федоровича (Третя особа за цим позовом).
14 лютого 2010 року Центральна виборча комісія (Відповідач за цим позовом) на своєму засіданні, на підставі протоколів окружних виборчих комісій про підсумки голосування у межах відповідних територіальних виборчих округів, встановила результати повторного голосування з виборів Президента України, про що склала відповідний протокол, а також здійснила оголошення цих результатів. За встановленими результатами повторного голосування з виборів Президента України, Центральна виборча комісія оголосила про обрання Януковича В.Ф. Президентом України.
Кандидат на пост Президента України Тимошенко Ю.В. вважає зазначені вище дії та рішення Відповідача протиправними. З огляду на це, протокол про результати повторного голосування з виборів Президента України підлягає визнанню недійсним, а на Відповідача має бути покладено обов'язок прийняти рішення про призначення повторного голосування з виборів Президента України з огляду на викладені нижче обґрунтування.
ІІ. Правове обґрунтування позовних вимог
Вибори є вихідним принципом організації державного механізму та системи місцевого самоврядування. Однак, лише вибори, які проведені із дотриманням вимог Конституції та законів України, а також міжнародних стандартів, виступають необхідним засобом надання владі легітимного характеру.
У ч. 3 ст. 21 Загальної декларації прав людини 1948 року закріплено, що саме "воля народу повинна бути основою влади уряду; ця воля повинна виявлятись у періодичних і нефальсифікованих виборах, які повинні проводитися при загальному і рівному виборчому праві шляхом таємного голосування або ж через інші рівнозначні форми, що забезпечують свободу голосування".
У Документі Копенгагенської Конференції з людського виміру НБСЄ від 29 червня 1990 року, саме вільні вибори віднесені його учасниками до "числа елементів справедливості, що істотно необхідні для повного вираження гідності, властивої людській особистості, та рівних і невід'ємних прав усіх людей", а волевиявлення людей на вільних, чесних, періодичних і непідроблених виборах є основою легітимності влади.
Лише відсутність фальсифікацій на виборах, надання кожній особі можливості проголосувати та забезпечення свободи і таємності голосування гарантує участь громадян України в управлінні державними справами та реальне здійснення права обирати вищих посадових осіб держави.
Міжнародний пакт про громадянські і політичні права, прийнятий Генеральною Асамблеєю ООН 6 грудня 1966 року, у ст. 25 також визначає, що кожен громадянин повинен мати право і можливість: а) брати участь у веденні державних справ як безпосередньо, так і через вільно вибраних представників; б) голосувати і бути вибраним на дійсних періодичних виборах, що відбуваються на основі загального, рівного виборчого права при таємному голосуванні і що забезпечують вільне волевиявлення виборців.
Згідно з положеннями статей 69 та 71 Конституції України народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії. Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
Для того, щоб гарантувати, що такі права громадянина будуть реальністю, а не декларативними нормами, що результат виборів буде наслідком волевиявлення громадян, а не підсумком фальсифікацій, діяльність із організації, проведення виборів та встановлення їх результатів повинна проводитися із дотриманням цілого ряду вимог, які дозволять однозначно встановити волевиявлення виборців.
Разом з тим вважаємо, що 07 лютого 2010 року при проведенні повторного голосування за кандидатів на пост Президента України були допущені порушення міжнародних стандартів проведення виборів та національного виборчого законодавства, які свідчать про їх недемократичний характер та відсутність можливості встановити дійсне волевиявлення виборців.
Згідно положень Кодексу належної практики у виборчих справах (Керівні принципи та пояснювальна доповідь), ухвалених Венеціанською комісією 18-19 жовтня 2002 року "справжні демократичні вибори неможливі без дотримання певних основоположних для демократичної держави, в якій сповідують верховенство права, принципів - таких, як повага до основних прав, стабільність виборчого права й існування дієвих процесуальних гарантій".
Одним із основних принципів проведення виборів, який закріплений положеннями ст. 70 Конституції України, ст. 2 Закону України "Про вибори Президента України" є загальність. Важливим елементом забезпечення реалізації принципу загального виборчого права є правила складання списків виборців та внесення до них змін.
Базуючись на положеннях Загального коментаря Комітету ООН з прав людини до статті 25 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права від 1996 року, також можна визначити, що однією із умов при проведенні виборів є усунення або нейтралізація реєстраційних перешкод при реалізації виборчого права громадянином, а також недопустимість будь-якого протиправного втручання у реєстрацію виборців.
Декларація про критерії вільних і справедливих виборів, прийнята на 154 сесії Ради Міжпарламентського союзу 26 березня 1994 року, зазначаючи, що у будь-якій державі повнота влади може походити тільки з волевиявлення народу, вираженого на справжніх, вільних і чесних виборах, організованих через регулярні періоди на основі загального, рівного і таємного виборчого права, закріплює як один із критеріїв для проведення таких виборів право кожного громадянина на доступ до дієвої, безсторонньої та рівної процедури реєстрації. Саме наявність при проведенні виборів такої процедури і є, у контексті інших положень Декларації, відповідним заходом, що не допускає "багаторазового голосування однієї особи чи неправомочних осіб" та забезпечує чесність виборів (п. 2, 4 Декларації).
***
Відповідно до пп. IV, V п. 1.2 розділу І Керівних принципів Кодексу належної практики у виборчих справах, у плані реєстрації виборців необхідним є "існування адміністративної процедури (під судовим контролем) або судової процедури, що дозволяє зареєструвати не внесеного до списку виборця чи внести виправлення у неправильні записи. Реєстрація на виборчій дільниці в день виборів здійснюватися не може".
Аналіз положень Закону України "Про вибори Президента України" також дає підстави для висновку, що порядок внесення змін до списку виборців дільничною виборчою комісією безпосередньо у день виборів не передбачений.
Так, ч. 1, 2, 4 статті 35 Закону України "Про вибори Президента України" передбачає, що внесення змін до уточненого списку виборців на звичайній виборчій дільниці здійснюється головою, заступником голови та секретарем дільничної виборчої комісії. Зміни до уточненого списку виборців на звичайній виборчій дільниці вносяться на підставі:
• рішення суду, прийнятого відповідно до частини шостої статті 32 цього Закону;
• рішення окружної виборчої комісії, прийнятого відповідно до ч. 9 ст. 34 цього Закону;
• повідомлення органу ведення Державного реєстру виборців щодо усунення кратного включення виборця у списку виборців на цій дільниці;
• рішення дільничної виборчої комісії.
Голова, заступник голови та секретар дільничної виборчої комісії вносять до уточненого списку виборців зміни невідкладно після отримання дільничною виборчою комісією документів зазначених у частині другій цієї статті, не пізніш як за два дні до дня виборів, а в день голосування у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до вимог ч. 8 ст. 28 Закону України "Про вибори Президента України" виборча комісія на вимогу трьох членів комісії від її складу, а також за рішенням виборчої комісії вищого рівня зобов'язана розглянути на своєму засіданні питання, що відносяться до її повноважень, не пізніш як у триденний строк, але не пізніше дня виборів, а в день виборів, крім дільничної виборчої комісії, - невідкладно. Дільнична виборча комісія зобов'язана розглянути на своєму засіданні звернення, які надійшли до неї у день виборів чи в день повторного голосування, невідкладно після закінчення голосування.
Таким чином, вказана норма Закону України "Про вибори Президента України" забороняє дільничним виборчим комісіям приймати у день голосування рішення по зверненнях (у тому числі скаргах на неправильності у списках виборців).
Крім того, норма ч. 8 ст. 28 Закону України "Про вибори Президента України" є спеціальною щодо загального порядку розгляду скарг виборчими комісіями, встановленого статтею 96 Закону України "Про вибори Президента України".
Так, стаття 96 Закону встановлює, що скарги, які надійшли у день голосування розглядаються виборчою комісією не пізніше ніж за одну годину до закінчення голосування. Однак, ця норма поширюється на інші виборчі комісії, оскільки для дільничної виборчої комісії існує спеціальна норма, яка забороняє розглядати скарги до закінчення голосування.
Вказані обставини були підтверджені також і в судовому рішенні, яке набрало законної сили та є чинним - постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 17 січня 2010 року по справі № 2-а-49/10/9103 за позовом кандидата на пост Президента України Тимошенко Ю.В. до Центральної виборчої комісії.
Вирішуючи питання про скасування Постанови Центральної виборчої комісії суд встановив, що ч. 8 ст. 28 Закону України "Про вибори Президента України" забороняє ДВК приймати рішення за зверненнями, що надійшли у день голосування, до закінчення голосування, та поклав такий висновок в основу рішення.
На виконання рішення суду Центральна виборча комісія в день голосування, 17.01.2010 року направила інформацію про заборону внесення змін до списків виборців в день голосування телеграмою до відома всіх окружних виборчих комісій.
Отже, Закон України "Про вибори Президента України" передбачає у відповідності до вимог міжнародно-правових актів достатньо гарантій щодо недопустимості реєстрації на виборчій дільниці у день виборів, протиправного втручання у процес реєстрації, а також недопустимості багаторазового голосування однієї особи чи неправомочної особи.
Однак на момент проведення повторного голосування, а також у ході такого голосування виборчими комісіями було допущено порушення як міжнародних стандартів, так і Закону України "Про вибори Президента України".
Так, Постановою Центральної виборчої комісії від 01.02.2010 року № 197 було затверджено Роз'яснення щодо порядку уточнення списків виборців для повторного голосування з виборів Президента України 7 лютого 2010 року, яким фактично було змінено встановлений Законом України "Про вибори Президента України" порядок внесення змін до списку виборців.
Згідно з положеннями п. 3.2 зазначеного Роз'яснення зміни до списку виборців для повторного голосування на звичайній виборчій дільниці вносяться на підставі:
1) рішення суду, прийнятого за позовною заявою громадянина про уточнення списку виборців;
2) рішення окружної виборчої комісії, прийнятого у зв'язку з включенням до списку виборців для повторного голосування на звичайній виборчій дільниці членів дільничної виборчої комісії;
3) повідомлення органу ведення Реєстру щодо усунення кратного включення виборця у списку виборців на цій виборчій дільниці;
4) рішення дільничної виборчої комісії.
При внесенні змін до списку виборців для повторного голосування на підставах, зазначених, у підпунктах 1-3 пункту 3.2 цього Роз'яснення, рішення дільничною виборчою комісією не приймається.
Однак, визначаючи строки внесення до списку виборців, ЦВК у п. 3.6 Роз'яснення передбачила, що голова та секретар дільничної виборчої комісії вносять до списку виборців для повторного голосування зміни невідкладно після отримання комісією документів, зазначених у п. 3.2 цього Роз'яснення, або закінчення засідання дільничної виборчої комісії, на якому було прийнято відповідне рішення, не пізніш як два дні до дня виборів, а в день голосування - невідкладно.
Таким чином, враховуючи, що рішення дільничною виборчою комісією про зміни до списку виборців не могло прийматися на підставі документів, зазначених у пп. 1-3 п. 3.2, ЦВК у п. 3.6 Роз'яснення надавала право дільничним комісіям у день виборів самостійно приймати рішення про внесення змін до списків виборців.
Отже, ЦВК у Роз'ясненні, затвердженому постановою № 197 передбачила відмінний від передбаченого Законом України "Про вибори Президента України" порядок внесення змін до списку виборців дільничною виборчою комісією звичайної виборчої дільниці.
Причому, встановлення такого порядку було здійснено ЦВК свідомо, оскільки відповідні пункти Роз'яснення № 197 є аналогічними за змістом відповідним пунктам Роз'яснення ЦВК, затвердженого постановою № 475 від 12 грудня 2009 року, про незастосування яких ЦВК у день голосування 17.01.2010 року повідомляла окружні виборчі комісії, оскільки постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 17 січня 2010 року вони були визнані такими, що не відповідають положенням Закону України "Про вибори Президента України".
Вважаємо, що у будь-якому випадку пряма норма ч. 8 ст. 28 Закону України "Про вибори Президента України" не може підмінятися роз'ясненнями або постановами Центральної виборчої комісії.
Таким чином, у результаті дій ЦВК було створено ситуацію юридичної невизначеності, оскільки виборчі комісії були поставлені перед вибором застосування або положень Роз'яснення ЦВК, затвердженого постановою № 197, або положень Закону України "Про вибори Президента України" та відповідних вказівок ЦВК у день виборів 17 січня 2010 року щодо незастосування аналогічних за змістом положень Роз'яснення, затвердженого постановою ЦВК № 475.
Відсутність однозначних положень призвела до зловживань дільничних виборчих комісій із включення осіб до списку виборців та надання права голосу неповноважним особам, що підтверджується додатками до цього позову.
Слід зазначити, що за даними АІТС "Державний реєстр виборців", кількість виборців включених до списків виборців для повторного голосування становила 35 997 686, а кількість виборців за відомостями протоколів дільничних виборчих комісій на виборах 7 лютого 2010 року - 36 291 369.
Таким чином, різниця становить 293 683 виборця. Саме така кількість була внесена до списків виборців напередодні та в день голосування дільничними виборчими комісіями. При цьому, лише в Автономній республіці Крим додатково до списків виборців було внесено 20 888 виборців, у Дніпропетровській області -20 366 виборців, у Донецькій області - 21 787 виборців, у Харківській області - 22 259 виборців.
Крім того, ЦВК своїм підзаконним актом фактично встановила сферу компетенції дільничних виборчих комісій, яка не передбачена Законом України "Про вибори Президента України".
Так, за змістом положення пункту 11 частини 1 статті 27 Закону України "Про вибори Президента України" повноваження дільничної виборчої комісії встановлюються лише законом, а не підзаконним актом. Враховуючи також, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України "Про вибори Президента України" виборчі комісії є спеціальними колегіальними державними органами, то вимога щодо встановлення їх компетенції виключно законом випливає також із положень ч. 2 ст. 19 Конституції України, яка передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Вважаємо, що прийняття дільничними виборчими комісіями рішень за таких обставин має кваліфікуватися як незаконне включення особи до списку виборців, а також є обставиною, яка пунктом 1 частини 1 статті 80 Закону України "Про вибори Президента України" визначена, як підстава для визнання голосування на дільниці недійсним, адже безпідставне включення до списку виборців є незаконним голосуванням.
З огляду на викладене, вважаємо, що всі голоси виборців, які були включені у списки виборців у день голосування не повинні враховуватися, оскільки включення виборців до списків для голосування було зроблено дільничними виборчими комісіями за відсутності у них таких повноважень.
***
Необхідно також зазначити, що важливою обставиною проведення повторного голосування 07 лютого 2010 року стала участь у цьому процесі значної кількості осіб, які проголосували за межами приміщення для голосування, що свідчить про порушення принципів добровільної участі громадян у виборах та таємного голосування.
Збільшення кількості осіб, які голосували за межами приміщення для голосування, у територіальних виборчих округах, у яких за підсумками голосування перемогу отримав кандидат на пост Президента України Янукович В.Ф. було, на наш погляд, зумовлено не об'єктивною потребою цих людей за станом здоров'я голосувати вдома, а волею організаторів такого голосування, які намагалися проконтролювати результат волевиявлення виборців і таким чином вплинути на результати голосування.
За загальним правилом, право вибору громадянин здійснює шляхом голосування безпосередньо на виборчій дільниці. Так, відповідно до положень розділу 2 Декларації про критерії вільних і справедливих виборів, прийнятої на 154 сесії Ради Міжпарламентського союзу 26 березня 1994 року:
- кожний виборець має право на рівний і реальний доступ на виборчу дільницю з тим, щоб здійснити своє право голосування.
- кожний виборець має право здійснити на рівній основі з іншими виборцями своє право, причому його голос має таку ж вагу, як і голоси інших виборців.
Інші можливі способи голосування є винятком із правила голосування на виборчій дільниці і допускаються лише за наявності поважних причин та наявності умов, які не допускають можливість фальсифікацій, а також контролю за волевиявленням виборців.
Згідно з положеннями п. 3.2 Розділу 3 Керівних принципів Кодексу належної практики у виборчих справах, для забезпечення свободи волевиявлення виборців і боротьби з порушеннями на виборах, виборці мають завжди отримати змогу голосувати на виборчій дільниці.
Інші способи голосування допустимі лише з дотриманням певних умов, зокрема, використання переносних урн для голосування може допускатися лише за дотримання суворих умов, що дозволяють запобігти ризику махінацій. У п. 40 Пояснювальної доповіді Кодексу належної практики у виборчих спорах також передбачено, що використовувати переносні урни для голосування небажано, бо це пов'язано з серйозною небезпекою підтасувань. Проте якщо їх все ж використовують, з метою попередити порушення слід встановити тверді умови.
Аналогічне за змістом положення продубльоване також у п. 62 Спільного висновку Венеціанської комісії та ОБСЄ/БДІПЛ щодо Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів з питань виборів Президента України" (прийнятого Верховною Радою України 24 липня 2009 року) від 12 жовтня 2009 року, у якому закріплено, що потенційні можливості фальсифікацій під час мобільного голосування вимагають залучення заходів захисту, включаючи уважну організацію цього процесу. Мобільні урни для голосування дозволяються лише при дотриманні жорстких умов, що унеможливлюють виникнення будь-яких ризиків фальсифікацій.
Разом з тим, упродовж усього процесу голосування спостерігалася відсутність чітких умов проведення голосування за межами приміщення для голосування, які б унеможливлювали процес фальсифікацій, а також надання такого права лише особі, яка цього дійсно потребує. Відповідні докази надані суду у додатках до цього позову.
Слід звернути увагу, що 12 грудня 2009 року Центральна виборча комісія прийняла постанову № 475, якою затвердила Роз'яснення щодо складання та уточнення списків виборців для підготовки і проведення голосування з виборів Президента України 17 січня 2010 року.
У п. 6.2 Роз'яснення зазначалося, що виборець, щодо якого у списку виборців відсутня відмітка про постійну нездатність пересуватися самостійно, у власноручно написаній заяві до дільничної виборчої комісії з проханням забезпечити йому голосування за межами приміщення для голосування зазначає причину нездатності самостійно пересуватися. До заяви додається документ (його копія), який підтверджує факт нездатності такого виборця пересуватися самостійно. Таким документом може бути: пенсійне посвідчення, довідка, видана лікувальним закладом, тощо. Копії зазначених документів можуть засвідчуватися головою або секретарем дільничної виборчої комісії, а в разі їх відсутності - не менш як двома членами цієї комісії та скріплюються печаткою дільничної виборчої комісії.
Однак 4 січня 2010 року Центральна виборча комісія прийняла Постанову № 6 "Про внесення змін до постанови Центральної виборчої комісії від 12 грудня 2009 року № 475", якою, зокрема, виключила абзац 2 і 3 пункту 6.2 Роз'яснення щодо складання та уточнення списків виборців для підготовки і проведення голосування з виборів Президента України 17 січня 2010 року, тобто виключила положення, які передбачали необхідність подання документів, що посвідчують факт нездатності виборця пересуватися самостійно.
Київський апеляційний адміністративний суд 17 січня 2010 року прийняв постанову, якою визнав незаконною постанову Центральної виборчої комісії № 6 від 04.01.2010 р. в частині виключення абзаців 2 і 3 пункту 6.2 Роз'яснення ЦВК, затвердженого Постановою № 475 від 12.12.2009 року, а також виключення із абзацу 1 пункту 6.1 Роз'яснення ЦВК, затвердженого постановою № 475 від 12.12.2009 року слів: "не здатний самостійно пересуватися та у зв'язку з цим".
З врахуванням цього рішення, пункти 6.1. та 6.2. Роз'яснення Центральної виборчої комісії, затвердженого Постановою № 475 від 12.12.2009 р. при проведенні голосування діяли в наступній редакції:
"6.1. Виборець, який за станом здоров'я не здатний самостійно пересуватися та у зв'язку з цим не може прибути до приміщення для голосування звичайної виборчої дільниці, де він включений до списку виборців, а також виборець, який включений до списку виборців на спеціальній виборчій дільниці, утвореній у стаціонарному лікувальному закладі, і через постільний режим не може прибути до приміщення для голосування, має право звернутися з письмовою заявою до дільничної виборчої комісії з проханням забезпечити йому голосування за межами приміщення для голосування.
Така заява із зазначенням місця перебування виборця може бути подана не пізніш як за дванадцять годин до початку голосування, тобто до 20 години 16 січня 2010 року.
6.2. Виборець, щодо якого у списку виборців відсутня відмітка про постійну нездатність пересуватися самостійно, у власноручно написаній заяві до дільничної виборчої комісії з проханням забезпечити йому голосування за межами приміщення для голосування зазначає причину нездатності самостійно пересуватися.
До заяви додається документ (його копія), який підтверджує факт нездатності такого виборця пересуватися самостійно. Таким документом може бути: довідка, видана лікувальним закладом.
Копії зазначених документів можуть засвідчуватися головою або секретарем дільничної виборчої комісії, а в разі їх відсутності - не менш як двома членами цієї комісії та скріплюються печаткою дільничної виборчої комісії."
Приймаючи таке рішення, суд встановив, що відповідно до ст. 77 Закону України "Про вибори Президента України" виборець, який за станом здоров'я не може прибути до приміщення для голосування звичайної виборчої дільниці, де він включений до списку виборців, а також виборець, який включений до списку виборців на спеціальній виборчій дільниці, утвореній у стаціонарному лікувальному закладі, і через постільний режим не може прибути до приміщення для голосування, має право звернутися з письмовою заявою до дільничної виборчої комісії з проханням забезпечити йому голосування за межами приміщення для голосування та вказати підстави, з яких він не може пересуватися.
Отже, Закон України "Про вибори Президента України" надає право голосувати за межами приміщення для голосування не всім виборцям, а передбачає таку обов'язкову умову як нездатність через хворобу фізично прибути на дільницю. Викладене свідчить про те, що під цю категорію осіб не підпадають виборці, які можуть хворіти, але перебіг їх хвороби не пов'язаний із фізичною неможливістю прибути на дільницю.
Встановлено, що за відсутності довідки, виданої медичним закладом, визначити стан фізичної неспроможності неприбуття на виборчу дільницю є неможливим, оскільки факт неспроможності прибуття на дільницю повинен бути підтверджений фахівцем в галузі медицини, оскільки це стосується стану здоров'я.
На виконання зазначеного рішення суду Центральна виборча комісія в день голосування, 17.01.2010 року направила інформацію про можливість внесення осіб до витягу зі списку виборців для організації голосування на дому, лише за наявності медичної довідки.
Однак, у проміжку між 17 січня 2010 року та днем повторного голосування 07 лютого 2010 року, Центральною виборчою комісією було прийнято Постанову № 198 від 01.02.2010 року "Про визнання такими, що втратили чинність постанов Центральної виборчої комісії від 12 грудня 2009 року № 475 та від 4 січня 2010 року № 6", якими фактично Центральна виборча комісія скасувала існуючий під час голосування 17 січня 2010 року механізм голосування за межами приміщення для голосування.
Натомість Центральною виборчою комісією не було видано жодного іншого акту з приводу голосування виборця за межами приміщення для голосування при проведенні повторного голосування 7 лютого 2010 року, що створило ситуацію неконтрольованого використання права на голосування за межами приміщення для голосування і, як наслідок, масове зловживання цим правом.
Крім того, вважаємо, що відсутність чітких роз'яснень щодо необхідності при проведенні повторного голосування пред'являти документи (наприклад, медичні довідки), які б підтверджували, що виборець не може прибути до приміщення для голосування звичайної виборчої дільниці, де він включений до списку виборців, створювала, крім можливостей підтасувань, також контроль за волевиявленням виборців та порушення таємниці голосування.
У більшості випадків, в день проведенні повторного голосування 07 лютого 2010 року, при голосуванні за межами виборчої дільниці заповнення бюлетеню виборцем відбувалося у присутності членів дільничних виборчих комісій, що є прямим порушенням принципу таємного голосування.
Виходячи із положень Загального коментаря Комітету ООН з прав людини до статті 25 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права від 1996 року гарантією реалізації прав виборця є, зокрема, забезпечення таємності процесу голосування. Режим таємного голосування визначається як стан, за якого виборці будуть забезпеченні від надання інформації про те, як вони будуть голосувати або як вони проголосували, і від будь-якого незаконного втручання у процес голосування.
Документ Копенгагенської наради Конференції з людського виміру НБСЄ від 29 червня 1990 року у пункті 5 передбачає, що вибори мають проводитися "шляхом таємного голосування чи рівноцінної процедури вільного голосування в умовах, що забезпечують на практиці вільне вираження думки виборцями при виборі своїх представників".
Пункт 52 Пояснювальної доповіді Кодексу належної практики у виборчих справах передбачає, що таємниця голосування є одним із аспектів вільних виборів, а її призначення зводиться до того, щоб захистити виборців від тиску, який на них можуть чинити, якщо інші довідаються про те, як вони проголосували. Виборці мають таке право, однак й самі мають дотримуватися таємниці голосування, а недотримання має каратися визнанням недійсним будь-якого виборчого бюлетеня, зміст якого став відомий іншим.
Усі ці принципи та механізми найбільшою мірою реалізуються саме в ході голосування у спеціально відведеному для цього приміщенні на виборчій дільниці, чим одночасно забезпечується таємність голосування, шляхом запобігання неправомірному впливу на виборців (присутність офіційних спостерігачів, представників засобів масової інформації, заборона присутності на дільниці сторонніх осіб). Це у сукупності дозволяє достовірно встановити волевиявлення виборців.
Про збільшення під час повторного голосування 07 лютого 2010 року загальної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні за межами приміщення для голосування у тих регіонах, де перемогу отримав кандидат на пост Президента України Янукович В.Ф., свідчить наступний порівняльний аналіз.
Так, в Автономній Республіці Крим під час голосування 17 січня 2010 року за межами приміщення виборчої дільниці проголосувало 37 576 виборців, а 07 лютого 2010 року - 46 301;
у Дніпропетровській області - 17 січня 2010 року - 71 822 виборці та 88 961 виборець - 07 лютого 2010 року;
у Донецькій області - 124 560 виборців та 151 457 виборців відповідно;
у Луганській області - 73 723 виборці проголосувало 17 січня 2010 року і 80 764 - 07 лютого 2010 року;
у Миколаївській області - 25 446 виборців проголосувало 17 січня 2010 року та 32 231 - 07 лютого 2010 року.
Загалом по Україні під час повторного голосування 07 лютого 2010 року проголосувало за межами приміщення для голосування 1 382 865 виборців, що набагато більше, ніж під час проведення позачергових виборів до Верховної Ради України 2007 року, коли за місцем перебування проголосувало 983 834 виборці, та виборів до Верховної Ради України 2006 року, коли за місцем перебування проголосувало 951 098 виборців.
При проведенні виборів за межами приміщення для голосування, на наш погляд, було порушено і принцип забезпечення чіткості виборчих процедур та юридичної стабільності порядку проведення повторного голосування.
Підпунктом "а" п. 2 розділу ІІ Керівних принципів Кодексу належної практики щодо виборів закріплено, що за винятком норм, що регулюють технічні питання й конкретні аспекти, які можуть мати вигляд підзаконних актів виконавчої влади, норми виборчого права мають бути закріплені у вигляді законів. Основні елементи виборчого права не можна переглядати менш, як за рік до проведення виборів.
Однак, окремі із документів Центральної виборчої комісії приймалися навіть безпосередньо у день голосування, після встановленого Законом України "Про вибори Президента України" часу відкриття виборчих дільниць.
Так, 07 лютого 2010 року о 8.00 Центральна виборча комісія постановою від 7 лютого 2010 року № 226 видала Роз'яснення щодо деяких питань організації роботи дільничних виборчих комісій під час проведення повторного голосування з виборів Президента України 07 лютого 2010 року та транспортування документів дільничних виборчих комісій до окружних виборчих комісій, яким у п. 1 передбачила, що голосування виборців за межами приміщення для голосування з кожною переносною виборчою скринькою організовують не менш як два члени дільничної виборчої комісії, визначені виборчою комісією.
Однак, приймаючи таке рішення Центральна виборча комісія фактично встановила нову норму Закону України "Про вибори Президента України" та вийшла за межі своїх повноважень, з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України та інших законів України.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 19 Конституції України, ст. 2 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія як державний орган зобов'язана діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з положеннями п. 1 ч. 2 ст. 25 Закону України "Про вибори Президента України" Центральна виборча комісія, крім повноважень, визначених Законом України "Про Центральну виборчу комісію", приймає також обов'язкові для застосування виборчими комісіями роз'яснення з питань виконання цього Закону, здійснює організаційно-методичне забезпечення їх діяльності.
Таким чином, Центральна виборча комісія мала право давати лише роз'яснення з питань, які стосуються виконання норм Закону України "Про вибори Президента України", однак при цьому жодним чином не змінюючи їх змісту, або давати роз'яснення щодо застосування законодавства України про вибори Президента України в частині, яка нормами Закону "Про вибори Президента України" не врегульована.
Однак, Закон України "Про вибори Президента України" більш ніж чітко передбачає порядок організації голосування виборців за межами приміщення для голосування при проведенні повторного голосування.
Так, ч. 14 ст. 85 Закону України "Про вибори Президента України" (регламентує порядок повторного голосування) закріплює, що голосування, проведення підрахунку голосів та встановлення підсумку голосування у разі повторного голосування здійснюється у порядку встановленому статтями 75-83 цього Закону.
Як уже зазначалося, частиною четвертою статті 77 Закону України "Про вибори Президента України" передбачено, що голосування виборців за межами приміщення для голосування організовують не менш як три члени дільничної виборчої комісії.
Отже, стаття 77 та її положення входять до складу норм (передбачених ч. 14 ст. 85 Закону України "Про вибори Президента України"), які регламентують порядок голосування, проведення підрахунку голосів та встановлення підсумків голосування у разі повторного голосування.
Таким чином, прийнявши Роз'яснення, у пункті п. 1 якого закріплено, що голосування виборців за межами приміщення для голосування з кожною переносною виборчою скринькою організовують не менш як два члени дільничної виборчої комісії, визначені виборчою комісією, Центральна виборча комісія фактично видала не роз'яснення з питань застосування положень чинного Закону України "Про вибори Президента України", а встановила нову норму цього Закону.
Крім того, навіть після прийняття Київським апеляційним адміністративним судом 7 лютого 2010 року постанови про визнання протиправним та скасування пункту 1 постанови ЦВК від 7 лютого 2010 року № 226 в частині, що стосується затвердження пункту 1 Роз'яснення, Центральною виборчою комісією не було прийнятого жодного рішення та не доведено його до відома виборчих комісій з метою термінового приведення ними процедури голосування у відповідність до рішення суду та положень Закону України "Про вибори Президента України". При цьому необхідно зазначити, що рішенням Київського апеляційного адміністративного суду передбачалося його негайного виконання.
Хоча негайне виконання рішення Київського апеляційного адміністративного суду і не передбачено статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України, якою встановлено вичерпний перелік випадків, коли постанови суду можуть бути допущені до негайного виконання, однак повністю узгоджується із положеннями ст. 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, а також ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини".
Відповідно до ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", Конвенція про захист прав людини та основоположних свобод та практика Європейського суду з прав людини є джерелом права та підлягає застосуванню судами.
Положеннями ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен має право


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 17:04 
для особо тупых выделяю:
"або настала подія, наслідки якої будуть незворотними."


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 17:17 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Улыбнуло. Ты наверное решил, что ты своим флудом, который никто читать не будет, кого удивишь? Всю свою ахинею распечатай и пусти в дело, только бумагу помягче пользуй.
Сбежала мамзель с ВАСУ, типа покушать, а холуи ейные уже запустили следущую пугалку: -

Цитата:
У Тимошенко уже собрались жаловаться на выборы в Верховный суд
vybory2010.segodnya.ua/vnews/14116916.html
Народный депутат БЮТ Сергей Соболев не исключает, что Юлия Тимошенко обжалует результаты президентских выборов в Верховном суде Украины, если ее иск будет отклонен Высшим административным судом.

А как же вера в высшую справедливость и свою непогрешимость?
Уже будет продолжение банкета? То бишь, шоу маст гоу он?
Следующая инстанция суд в Гааге?
"Если вы не отзовётесь, мы напишем в Спортлото!"
Флаг вам в руки, не скучайте! :)

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 17:47 
Не в сети
-КРАСАВЧЕГ ZаБора-
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 янв 2010, 16:56
Сообщения: 1349
Откуда: Запорожье
Восток, а чё ссыте так :sad: :sad: :sad:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 18:03 
Напомним, что к фальсификации президентских выборов госпожа Тимошенко готовилась загодя. К примеру, в попытках наполнить предвыборный фонд, Александр Турчинов не брезговал никакими средствами. Так, по информации парламентария Василия Грицака, еще весной 2009 г. замминистра КМУ Сергей Чеботарь по согласованию с Турчиновым поставил задачу группе чиновников Игорю Репешко, Сергею Радутному, бизнесмену Владимиру Швачко заработать денег на выборы в размере 1 млрд грн. Для осуществления аферы им понадобилось «подмять» под себя весь документооборот Украины.

После проигрыша в первом туре выборов Тимошенко отдала приказ боевикам на вооруженный штурм полиграфкомбината «Украина», который занимается печатью избирательных бюллетеней. Таким образом БЮТовцы рассчитывали допечатать 1,5 млн «лишних» бюллетеней, чтобы сфальсифицировать выборы. Но эта попытка провалилась и теперь госпожа премьер-министр, в судорожных попытках сохранить должность, выдумывает любые способы, только бы отсрочить инаугурацию законно избранного президента. Обгадились как раз не мы.Смени памперс.


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 18:07 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Троль писал(а):
Восток, а чё ссыте так :sad: :sad: :sad:

?? Отвечаю на посты, хронику веду, тебе в книжку материалов добавляю, а то смолчу, так твои соратники безымяные победу трубят. Есть что сказать, значит можно сказать. А вам только к нику докапаться, да чёртиков в посте накидать. Контр-доводов нет.
А вышесброшенные простыни или дадзыбао, чем можно назвать?
сколько чёртиков в ответ пихать? Так я одной фразой всю вашу белиберду и перечеркну.
А ты в своей книжки чёртиков рисуешь? Изображение
Ты кто, Троль, романист-эссеист или просто стукачок, "оперу пишешь"?

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 20:51 
Восток писал(а):
Улыбнуло. Ты наверное решил, что ты своим флудом, который никто читать не будет

Флуд, как раз это, то, что ты здесь пишешь. Если бы ты был умный, и немного разбирался в юриспруденции, то прочел иск Тимохи, и понял , что ее юристы не остаили суду шансов красиво похереть ее дело. Т.е., если она и проиграет суд, то засуживние будет налицо. Т.е. победа в данной ситуации не самоцель.


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 21:56 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Anonymous писал(а):
Восток писал(а):
Улыбнуло. Ты наверное решил, что ты своим флудом, который никто читать не будет

Флуд, как раз это, то, что ты здесь пишешь. Если бы ты был умный, и немного разбирался в юриспруденции, то прочел иск Тимохи, и понял , что ее юристы не остаили суду шансов красиво похереть ее дело. Т.е., если она и проиграет суд, то засуживние будет налицо. Т.е. победа в данной ситуации не самоцель.

Куда уж нам сирым и убогим юриспрудению осилить. Тем более вашу бредятину читать.
То, что в ожидании уголовного срока не то что на две страницы простыню закажет, я не секунды не сомневаюсь, за те бабки, что у неё крутятся (пока) можно было и полное собрание сочинений фантаста Герберта Уэлса настрочить со свидетелями и показаниями представителей ООН вместе с генсеком. Тут всё понятно, земля горит под ногами у косатой. Тут первый момент, для опротестования результатов выборов необходимо доказать фальсификации на не менее, чем 10% участков из 34 000 (примерно) необходимо доказать массовые нарушения на 340 (опять же примерно). Наскребли же по сусекам 87. Которые косатая уже проиграла.
Всё.
Всё, что мы теперь наблюдаем, это часть большого шоу под названием "спасти воровку юльку от заслуженного неминуемого тюремного заключения".
Заметил, как Вона сегодня сматываясь на обед изображала оскорблённую невинность, но тот момент, как она сделала упор на то, что Янык не имеет право иннагуироваться в течении 30 дней после решения суда?
Вона не рассчитывает выиграть в суде изначально.
И Соболь тоже, мол следующий суд, куда они будут подавать, это ВСУ. Нет у неё и сотой части того материала, чтобы признать выборы недействительными.
Тут в другом вся петрушка. Ей просто надо оттянуть свой конец, оправдаться перед кредиторами, хотя можно подумать, что они совсем глупые, как вы, её подкаблучники. Это вам её затычки на две страницы документ, а серьёзным ребятам это не прокатит.
И ещё. То что, она херит мировое сообщество вместе с послом США, европейскими лидерами, то ей совсем башню снесло. Не стали бы президенты-премьеры поздравлять Яныка, чтобы не владели полной информацией. Не 2004-й год.
Значит тут в другом собака порылась. Хочет она всё-таки шухер майданный повторить, для того и хотела прямую трансляцию с суда. Тут её обломали, но она в надежде ( :) ) поднять массы на баррикады записала всё на видео и крутит сейчас по порошенковскому пятому и где ещё? На первом? Ну и что? Против фактов не попрёшь.
Кончилась халява для косатой, пора ответ держать. :)

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 22:21 
Восток писал(а):

Куда уж нам сирым и убогим юриспрудению осилить.
Так ты и не понял ничего, убогий.


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 фев 2010, 22:24 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Anonymous писал(а):
Восток писал(а):

Куда уж нам сирым и убогим юриспрудению осилить.
Так ты и не понял ничего, убогий.

Эй, а где сирый? :smile:
А что тут понимать-то? Укатали сивку крутые горки, сколько верёвочке не виться, а конец пришёл вашей картинке в туалете. Out. :o

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 фев 2010, 01:04 
Не в сети
ZаБорАвец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 апр 2009, 21:07
Сообщения: 176
Откуда: Планета Земля
Месть Путина: Тимошенко выиграет суд! PDF Печать E-mail
1652

*
* 1
* 2
* 3
* 4
* 5

(5 голоса, среднее 5.00 из 5)
Автор: Владимир Притула
17.02.2010 11:42

Это было недавно. Это было в 2004 году. Киев, апельсины, наметы … Европа радостно приветствует оранжевую революцию. Депутаты Бундестага демонстративно напялили оранжевые шарфы и выложили апельсины на пленарные заседания. Крайним и Европа, и США сделали президента России Путина Владимира Владимировича, который вместе с премьером Китая поздравил Виктора Януковича с победой на выборах. Как только не издевались над этим поздравлением. Как только над ним не потешались. Опускались и до личного унижения и оскорбления президента России. Особо стоит выделить грузинско-польско-прибалтийскую как бы коалицию. Уж те то, как и положено шестеркам по жизни повеселились по полной.



Следует отдельно отметить, что главнейшую роль в достижении оранжевой революции и впихивание в кресло президента Украины Виктора Ющенко, сыграла лично Юлия Владимировна Тимошенко. Она была тем мотором, тем локомотивом, который смял все ,что можно было, и что нельзя было смести для захвата кресла президента. Именно она сделала все, чтобы унизить не столько лично Владимира Владимировича Путина, сколько систему, страну, народ, который стоял за ним. Такие вещи никогда не прощаются. Так или иначе, эти деяния наказываются.

Но! Все проходит, и времена меняются. В Бундестаге очень не очень охотно вспоминают о том, как они выпендривались в оранжевых шарфах, и демонстративно жрали апельсины. Незаметно пришли очередные выборы президента Украины. Радостно пропихнутый США и Европой на должность президента в 2005 году Виктор Ющенко в 2010 пролетел как «лист фанеры над Парижем». И тут к всеобщему удивлению украинских избирателей желанным президентом для США и Европы вдруг совсем неожиданно стал Виктор Янукович! Это тот, об которого как хотела, так и вытирала ноги политическая элита Европы, в лице самого Хавьера Солоны. Это было, каких то пять лет назад. А нынче Солана исчез, не появляется на публике, и молчит. Видимо от чего-то засунул язык куда то, и никак вытащить не может.

В общем, оказался победителем Виктор Федорович Янукович на этих выборах президента. И все бы хорошо, но не согласилась с его победой Юлия Владимировна Тимощенко. Все уже поздравили Виктора Федоровича с избранием на пост президента Украины, а она никак не согласна. И судя по всему, у нее есть для этого очень весомые основания и причины. Источник близкий лично к руководителю штаба Тимошенко в Крыму Сенченко Андрею Виленовичу подтвердил наличие очень важных оснований, того, что Юлия Владимировна выиграет суд, и докажет нелегитимность президента Виктора Федоровича Януковича.

Как сообщил источник, Владимир Владимирович Путин играет на стороне Юлии Владимировны. Сама по себе она ему не важна и не нужна. Она лишь средство, способ поставить на место зарвавшиеся США и Европу. Оказывается, практически сразу, еще в 2005 году началась разработка, как самой Юлии Владимировны, так и плана того как ее руками поставить США и Европу в тоже положение, в какое они поставили президента России в 2004 году. Такой вот симметричный ответ. Проделана огромная работа с народными депутатами, которые приняли нужный закон. Отработан каждый судья в высшем административном суде. Достаточно вспомнить казус с двумя печатями. Отработанная схема подачи нужной информации через СМИ, отлично сработала. На стороне Юлии Владимировны трудятся юристы, которые уже добились в свое время третьего тура выборов. Осталось только дождаться нужного решения суда.

Что можно ожидать? Очень простого решения: выборы признать как состоявшиеся, но Янукович Виктор Федорович нелегитимный президент. Третий тур выборов не назначать через суд, спихнуть назначение на Верховную Раду Украины.

И если не торопясь подумать, то такое развитие событий очень и очень вероятно. Главное, что США и Европа поставлены на место.

Владимир Притула

Центр Журналистских Расследований

_________________
Когда игра заканчивается, король и пешка падают в одну и ту же коробку...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 фев 2010, 01:19 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Твой Притула не в теме. :)


Цитата:
25.01.2010
Березовский: Путин тихо развел Тимошенко
Березовский рассказал и о том, как ему видится нынешняя русская политика на Украине, он заявил: «В этот раз все делается грамотнее, я имею в виду действия российских спецслужб, которые просто наводнили Украину, просто они ведут себя тише, не кричат как в прошлый раз, Путин не рвет на себе рубашку, а просто тихо развел, в частности, Тимошенко, успокоил ее. Ставка всегда делалась на Януковича, никаких сомнений нет... Просто тоньше это делается. Но это совсем не означает, что усилий прикладывается меньше, чем в 2004 году. Я считаю, что усилий значительно больше, и ресурс значительно больше, просто это все тихо».
Такая линия тем более вероятна, учитывая, что и Вашингтон скорее поддерживает Януковича, чем Тимошенко. То есть к блоку: Обама – Медведев – Янукович – Ющенко присоединился и Березовский, чтобы выиграть у тандема: Тимошенко – Путин?

Автор: Анастасия Яворская

© 2010, Zarusskiy.Org




Цитата:
Президентские выборы на Украине-2010
"Единая Россия" поддержала Януковича с подачи Путина

Путин отказался поддержать Тимошенко

Напомним, что 3 декабря лидер «Единой России» Владимир Путин высказался по поводу своих предпочтений на украинских выборах. Незадолго до этого он встречался с Юлией Тимошенко. В результате ему российскому премьеру был задан вопрос — не хотелось бы ему, чтобы президентом Украины стала именно она?

«Я не поддерживаю Юлию Тимошенко на выборах президента. Мы взаимодействуем с ней как премьер-министром украинского правительства,— ответил Путин.— У нас большой объем сотрудничества, есть план совместной работы, и мы его выполняем».

«Как вы знаете, на партийном уровне у нас особые отношения сложились с „Партией регионов“,— добавил премьер.
gzt.ru/topnews/world/279860.html

Уйдёт юл я с премьерки, у генералов с России много нерешённых вопросов, в том числе и денежных, к вашей лидерке.
Вообще-то, после проигрыша лидерки количество тех, кого прокатила и развела Вона - изрядное количество.
Верёвочка свилась уже и конец пришёл к юлечке.
Такой маленький северный зверёк. :)

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 14:36 
Что и следовало доказать. Юридически - у Тимошенко шансов не было. Как только суд стал по сути разбираться, то стало ясно, что 9 коробок материалов - блеф - все это суды уже расматривали и ВАСУ процессуально не имел право рассматривать ее доказательства.
Ну и поняв (или Портнов объяснил) что лучше отказаться от иска, чем поулчить отказ , решила сдуться сама.

Теперь нас ждет экшн "Освобождение премьера от народа или Вынос со стулом"


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 18:49 
Теперь нас ждет экшн "Освобождение премьера от народа или Вынос со стулом"-
Очень хочется надеяться, что в ближайшем будущем гражданку тимошенко ожидает суд,и не один.И когда свершится правосудие, пусть наши сограждане-бьютовци прозреют. мне искренне их жаль.


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 23:20 
Не в сети
-КРАСАВЧЕГ ZаБора-

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 16:32
Сообщения: 3811
Откуда: Запорожье
Arisha писал(а):
Теперь нас ждет экшн "Освобождение премьера от народа или Вынос со стулом"-
Очень хочется надеяться, что в ближайшем будущем гражданку тимошенко ожидает суд,и не один.И когда свершится правосудие, пусть наши сограждане-бьютовци прозреют. мне искренне их жаль.
Arisha, боюсь они не прозреют уже никогда, если они дошли до того, что проклинают, врут, на белое говорят черное, они зомбированы, Тимошенко ведь не гнушалась ни чем ,ради достижения своей цели она пойдет по трупам. 25 кадр- это прошлый век, с тех пор столько сделано в области воздействия на психику. Их мозг просто не воспринимает аргументов, а последствия такого воздействия непредсказуемые.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 23:36 
А я так думаю, если два мужика объединились против одной бабы, то им есть , что терять.
Янукович =президент, Ющенко =премьер-смеяться будет вся Европа, да и Россия тоже ,а это очень может быть :)


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 23:41 
Не в сети
-КРАСАВЧЕГ ZаБора-

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 16:32
Сообщения: 3811
Откуда: Запорожье
Anonymous писал(а):
А я так думаю, если два мужика объединились против одной бабы, то им есть , что терять.
Янукович =президент, Ющенко =премьер-смеяться будет вся Европа, да и Россия тоже ,а это очень может быть :)
премьера Ющенко не будет никогда, можем поспорить.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 23:41 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Это как можно было зазомбировать человека, думающего и говорящего на русском языке, чьи родители жили и выучились в Союзе, чьи деды вероятно воевали против фашистов, пойти против всего этого, против своей истории, предков, Руси, наших ветеранов?
А на вопрос, почему? тупо талдычат, "кто тебя уполномачивал?"
Я знаю, что мои деды предателями не были, ордена имели, родители понятно, военнослужащие, опять же против этой швали изначально настроены были, прадед у меня козаком был в Первую мировую, фотографии сохранились, мне есть чем гордится. Иуд не было, это точно. И братьев моей бабушки в сталинских лагерях расстреляли, а у самой бабушки от голода семеро детей умерло, моих дядьёв и тёток, но деды и бабушки свою страну не предали. Я ими горжусь.
И предавать Русь не стал, как те, зомби на майдане.

censor.net.ua/go/viewTopic--id--5949
Технология зомбирования на майдане. Депутатский запрос в связи с наличием признаков скрытого информационно - психологического манипулирования коллективным сознанием.
Еще до начала «каштановой революции» я пристально следил за действиями украинской оппозиции, но, признаюсь, не воспринимал ее - оппозицию - как нечто большее, нежели сборище хамов, нагло, никого не стыдясь, отрабатывающих деньги США и их союзников. Вопли с вырыванием кнопок в Украинской Раде, погромы, устраиваемые организациями ультраправого толка и, позднее, многочисленные ультиматумы, блокирования правительственных зданий, принесение присяги бывшим кандидатом Ющенко воспринимались как не более чем хулиганские выходки. Пускай и немыслимого масштаба. Впервые я насторожился, случайно увидев сюжет, которому, видимо, даже сами телевизионщики не придали большого значения. Группа молодежи с оранжевыми ленточками на руках вошла в брошенную людьми Януковича беседку, где оставался один единственный, как видно, самый верный его сторонник. Парень даже не пытался сопротивляться нахлынувшей толпе «революционеров» и лишь на все призывы взять на память оранжевую ленточку, отвечал, смущаясь: «Не треба». Впервые я увидел сторонников оппозиции не позирующими перед камерой и выкрикивающих антиправительственны е лозунги, а непосредственно в действии, при вербовке (на сей раз не удачной) очередного сторонника. Специфические интонации в голосах «оранжевых» заставили меня встрепенуться: уж что-то до боли знакомое, но в то же время ни на что не похожее явственно звучало в них. Чуть позже, уже после окончания сюжета, я понял, чем было вызвано это сильнейшее дежа-вю. Ошибки быть не могло. Псковская церковь «Эмануил» или Христианская Церковь Веры Евангельской, а, по сути, ничем не примечательная тоталитарная секта, на собрании которой я однажды имел возможность присутствовать. Обычным языком очень сложно (да практически невозможно) передать те интонации в голосе, которые выделяют из многоликой толпы адептов тоталитарной секты «на задании». Но их явственно можно услышать, когда на свадьбе «эмануилистов» кто-нибудь из «посвященных» предлагает «непосвященному» «покушать курочки», или когда кришнаиты в оранжевых (занятное совпадение!) одеяниях суют вам в руки книжечки и брошюрки, или… когда сторонники украинской оппозиции вербуют адептов. В это очень сложно поверить, но сегодняшнее поведение миллионной «оранжевой» братии полностью укладывается в схему тоталитарной секты.

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 фев 2010, 23:43 
Лиля писал(а):
Arisha писал(а):
Теперь нас ждет экшн "Освобождение премьера от народа или Вынос со стулом"-
Очень хочется надеяться, что в ближайшем будущем гражданку тимошенко ожидает суд,и не один.И когда свершится правосудие, пусть наши сограждане-бьютовци прозреют. мне искренне их жаль.
Arisha, боюсь они не прозреют уже никогда, если они дошли до того, что проклинают, врут, на белое говорят черное, они зомбированы, Тимошенко ведь не гнушалась ни чем ,ради достижения своей цели она пойдет по трупам. 25 кадр- это прошлый век, с тех пор столько сделано в области воздействия на психику. Их мозг просто не воспринимает аргументов, а последствия такого воздействия непредсказуемые.
-Лилюша,надеюсь на лчшее-"звезду телеэкрана"уберут, народ постепенно отойдёт от влияния.Жизнь стабилизируется,люди продуплятся,думаю многие уже сейчас по троху отходят.Очень надеюсь на лучшее,после 5 лет мракобесия должно наступить просветление.


Вернуться к началу
  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 фев 2010, 00:26 
Не в сети
-КРАСАВЧЕГ ZаБора-

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 16:32
Сообщения: 3811
Откуда: Запорожье
Стингер Литвина, усиленный порохом, оставшимся в пороховницах НУНСа, вонзился премьерке чуть ниже 34-го позвонка. Или сколько там у змей? Дата инаугурации проголосована, закусь и выпивка заказаны, послы и президенты приглашены. Осталось за столами только таблички расставить. И отмазка заготовлена заранее. Дескать, на табличке для госпожи Тимошенко закончилась бумага. И тонер. И принтер сломался. И комната, в которой он стоял, сгорела. А так, приходите, Юль Владимирна. Бить не будем.

Юля, прочувствовав, что мимо банкета может пролететь как фанера над кварталом красных фонарей, решила бить не в бровь, а куда-то мимо. Первым делом - взятки. Ну не умеет она по-другому, по-человечески, законно и интеллигентно. Все равно быдляческая натура из видеосалона прет. 20 миллионов долларов посулила за решение судьям ВАСУ за решение в ее пользу. Видать, поиздержалась за время выборов. Весь бюджет ушел на расчеты за газ и рекламу «ВОНЫ» на улицах страны. Хотя, может, обещала и по 20 миллионов каждому. Экономить уже нельзя. Старость не за горами. «Полтинник» в ноябре, климакс и перспектива встретить старость на зоне. Но если первое и второе изменить невозможно, то хочется спастись хотя бы от срока. Тем более, что скоро выйдет подельник Паша. А встречать его на родине, не имея депутатского иммунитета для Тимошенко смерти подобно.

Потому и потащила Юлия Владимировна какие-то коробки в ВАСУ. То ли с «особыми мнениями» членов избирательных комиссий от БЮТ, то ли сразу с деньгами. А также одновременно решила начать наступление на другом фронте - перетащить на свою сторону колеблющихся НУНСовцев. Те уже как бы и колебались не сильно, и Федоровичу пообещали поддержку в создании коалиции, но тут на заседание фракции прибыла Тимошенко лично. И заколебала всех. Собрала номера мобильных телефонов, сказала, будет звонить круглосуточно, проверять, насколько они ей преданы. Представляю эту картину. 3 часа ночи, Vertu спящего нунсовца играет песню Укупника «Я на тебе никогда не женюсь». Он берет трубку, а там похотливый голос премьерки: «Хочешь, я буду твоей ласковой Тигрюлей». Валидол недалеко от телефона хранить надо.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 фев 2010, 00:47 
Не в сети
ДжероГёз ZаБора
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2009, 10:45
Сообщения: 7588
Откуда: Запорожье
Даже сейчас, лузеры, не способны достойно проиграть, простыни какие-то забрасывают, думают, что их кто-то будет читать?
Вероятно их этими зомбаторами обработали, они что, думают, что люди настолько тупы, чтобы вестись на эту туалетную использованную бумагу?
img-kiev.fotki.yandex.ru/get/55/glossword.3/0_10e52_aa742fcb_L


Изображение

_________________
http://r-img.fotki.yandex.ru/get/3/chitach37.0/0_fb16_a711905a_L.jpg

"Если не могут атаковать мысль, атакуют мыслителя."
"Потім з голодухи почали їсти коней. А хто шмат не вирвав - той лаяв москалів."


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 фев 2010, 01:01 
Поняла о чём ты,спецом туда не заходила,догадалась что там за гость.Не хочу тешить самолюбие шизоида.Думаю здесь не зомби,а другое.Человек пытается привлечь к себе внимание под любым соусом.Короче больное самолюбие и зависть.Заметила здесь таких много.Никогда не думала что этим страдают мужики,странно ...


Вернуться к началу
  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 57 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Зарегистрированные пользователи: Google [Bot], Google Adsense [Bot]


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
 cron
Powered by phpBB1 © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Мобильная версия